اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای اکثریت اعضای هیئت قایقرانی

محمدحسین فغفوری رئیس هیئت قایقرانی زنجان شد

خبرگزاری فارس: محمدحسین فغفوری با کسب 13 رای از اعضای مجمع هیئت قایقرانی، رئیس هیئت قایقرانی استان زنجان شد.

محمدحسین فغفوری رئیس هیئت قایقرانی زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت قایقرانی استان زنجان با اشاره به حضور ورزشکاران استان زنجان در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: این حضور پررنگ با وجود امکانات کم رشته قایقرانی میسر شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی ستاد تشکیل داده است، افزود: در این ستاد برای ورزش‌هایی که امید به کسب مدال دارند، برنامه‌‌ریزی انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به جایگاه برتر ورزش قایقرانی استان زنجان در کشور تصریح کرد: قایقرانی از جمله ورزش‌های امیدوار برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی است.

وی به سد گلابر زنجان به عنوان یکی از پایگاه‌های ورزش‌های آبی اشاره کرد و گفت: این پایگاه می‌تواند به عنوان پشتیبان ورزش‌های آبی کشور عمل کند.

رحمانی نزدیکی به مراکز چندین استان را از جمله مزایای زنجان برای قرار گرفتن به عنوان پایگاه ورزش‌های هوایی دانست و اضافه کرد: زنجان با مراکز هشت استان فاصله‌‌‌ای چندین ساعته دارد.

وی به اخلاق محور بودن ورزشکاران رشته قایقرانی اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران با رعایت اخلاق قهرمان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به عمر کوتاه ورزش قایقرانی در استان زنجان اشاره و اضافه کرد: سابقه ورزش قایقرانی در زنجان فقط 10 سال است.

وی تصریح کرد: با وجود عمر کم فعال شدن ورزش قایقرانی در استان زنجان بیش از 10 ورزشکار این رشته در اردوهای مختلف تیم ملی حضور دارند.

رحمانی با اشاره به حضور دو کاندید برای کسب ریاست هیئت قایقرانی استان زنجان اضافه کرد: به طور یقین بعد از انتخابات رقابت‌ها تبدیل به رفاقت خواهد شد.

در این انتخابات محمدحسین فغفوری با رای اکثریت اعضای مجمع، رئیس هیئت قایقرانی استان زنجان شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول