اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران:

نیروهای پشتیبانی شرکت نفت گچساران تعیین تکلیف نشده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: نیروهای پیمانکاری ادارات پشتیبانی عمومی شرکت نفت برای تبدیل وضعیت تعیین تکلیف نشده‌اند.

نیروهای پشتیبانی شرکت نفت گچساران تعیین تکلیف نشده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران وزیر نفت امروز در سفر به این شهرستان ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت نفت گچساران با جمعی از کارمندان و نیروهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دیدار چهره به چهره داشت.

تعداد زیادی از نیروهای پیمانکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نسبت به روند اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیرو در این شرکت اعتراضات و گلایه‌هایی داشتند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به اظهارات متقاضیان و در حضور وزیر نفت اظهار کرد: در بخشنامه‌های ارسالی به این شرکت، در زمینه تبدیل نیروهای شاغل در ادارات پشتیبانی عمومی نشده است.

غلامرضا پاکدل ادارات خدمات مهندسی و خدمات رفاهی و نیز اداره راه و ترابری به جز بخش برق و مکانیک را از جمله اداراتی عنوان کرد که بحث تبدیل وضعیت آنان تعیین تکلیف نشده است.

وی ابراز داشت: افزون بر 3 هزار 500 نیروی پیمانی در ادارات مختلف شرکت نفت و گاز گچساران مشغول به کار هستند.

پاکدل تصریح کرد: شرایطی برای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری شرکت نفت ابلاغ شده و برای افرادی که شرایط لازم را داشتند تشکیل پرونده و اقدامات اولیه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول