اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور مالیاتی چناران:

تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی در چناران اینترنتی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان چناران گفت: مؤدیان مالیاتی برای عملکرد سال 1390 اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی در چناران اینترنتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، غلامحسین لعل صباغیان صبح امروز در جلسه متصدیان دفاتر پیشخوان دولت و کافی‌نت‌های سطح شهرستان چناران در ارتباط با چگونگی تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی در نظر دارد نسبت به دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی عملکرد 1390 اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سازمان مالیاتی اقدام کنند.

وی افزود: شایسته است متصدیان با ایجاد فضای همکاری و اطلاع‌رسانی دقیق به نحو مطلوب به تمام مؤدیان مالیاتی، شاهد اجرای صحیح این امر باشیم.

وی ادامه داد: مؤدیان باید با مراجعه به واحد مالیاتی مربوطه پس از تکمیل و دریافت فرم راهنمای اظهارنامه‌های املاک اجاره‌ای، مشاغل بندهای الف، ب، ج توسط واحد مالیاتی و پرداخت 30 درصد مالیات ابرازی به صورت نقدی در بانک ملی و با فیش پرداختی به همراه سایر مدارک مورد نیاز به کافی‌نت‌ها و دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

صباغیان بیان داشت: مؤدیان با مراجعه به دفاتر ثبت‌نام نسبت به تکمیل اظهارنامه و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

رئیس اداره امور مالیاتی چناران گفت: پس از آن مؤدی همراه تمام مدارک درخواستی و چک‌های الباقی مالیات به منظور ‌نام نهایی اظهارنامه مالیاتی به واحد مالیاتی مراجعه کنند.

وی افزود: متصدیان باید اطلاعات خواسته شده اظهارنامه به ویژه در درج اعداد و مبالغ درآمد و مالیات را با دقت لازم و صحیح وارد کنند.

وی تاکید کرد: پس از تکمیل اظهارنامه و ثبت‌نام اولیه پرینت کد رهگیری را گرفته و به همراه سایر مدارک موجود تحویل مؤدی و راهنمایی لازم  برای ارائه آن به اداره امور مالیاتی ر به همراه داشته باشند.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان چناران ادامه داد: تبلیغات لازم در سطح روستاها، ‌بخش‌های شهر و شهرستان توسط متصدیان به صورت قانونی انجام گیرد.

وی گفت: حق‌الزحمه دریافتی تمام متصدیان طبق مجامع امور صنفی و اتحادیه صنفی مربوطه است و اداره امور مالیاتی هیچ‌گونه دخالتی و اظهار نظری در ارتباط با تعرفه ندارد.

وی در پایان افزود: در صورت هرگونه مشکل در نحوه تکمیل چگونگی ثبت و ارسال اظهارنامه با اداره امور مالیاتی هماهنگی شود و خودسرانه اقدام نکنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول