اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی شهردار نیشابور:

کسانی که می‌گویند شهردار نیشابور کار نکرده از مردم سؤال کنند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی شهردار نیشابور گفت: کسانی که می‌گویند شهردار کار نکرده است بروند از مردم سؤال کنند تا پاسخ بگیرند.

کسانی که می‌گویند شهردار نیشابور کار نکرده از مردم سؤال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور،‌ موسی تاجیک در جلسه هم‌اندیشی و اعتراض جمعی از مردم نیشابور به مصوبه اخیر شورای شهر مبنی بر عزل شهردار در مسجد باقرالعلوم(ع)این شهر اظهار کرد: عزل شهردار سبب ناراحتی مردم و پرسنل شهرداری نیشابور شده است.

معاون اجرایی شهردار نیشابور با ارائه گزارشی از عملکردهای عمرانی و زیربنایی و مطالعاتی شهردار، اظهار داشت: هفت عضو شورایی که با مطالعه کامل به ایشان رای داده و وی را انتخاب کردند پس چرا اجازه کار به او نمی‌دهند؟

وی با اشاره به اینکه یک شهردار حداقل شش ماه تا یک سال باید مطالعه کند که نیاز شهر را بفهمد و فضای کار و کارمندان خود را بشناسد، گفت: آیا با توجه به اینکه عمر کمی از مدیریت شهردار گذشته است آیا باید ایرادات در قالب تذکر به وی ارائه شود و از وی حمایت شود یا اینکه بدون مقدمه شمشیر از رو بسته شود.

تاجیک یادآور شد: ما کاری به صادقی شهردار عزل شده نداریم و با هرکس که بیاید به عنوان یک کارمند کار می‌کنیم ولی این درست نیست که قبل از استیضاح شهردار دیگری انتخاب شود.

معاون اجرایی شهردار نیشابور بیان داشت: شهردار پشت درب‌های بسته استیضاح شده و اجازه پاسخ‌گویی به استیضاح شونده داده نشده است.

وی نکته قابل تامل را معرفی شهردار جدید در عصر همان روز عنوان کرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول