اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان

جلسات ترتیل‌خوانی قرآن در زاهدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان گفت: در آستانه فرارسیدن ماه رمضان، جلسات ترتیل‌‌خوانی قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در زاهدان برگزار می‌شود.

جلسات ترتیل‌خوانی قرآن در زاهدان برگزار می‌شود

عباس صفدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان، سلسله جلسات ترتیل‌‌خوانی قرآن کریم با بهره‌گیری از قاریان استانی و کشوری در سرای قرآن و نهج‌البلاغه شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: از سوی مؤسسه سرای قرآن و نهج‌البلاغه شهرستان زاهدان، سلسله جلسات ترتیل‌‌خوانی قران کریم در ایام ماه رمضان برگزار می‌شود.

مدیر مسئول سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان بیان کرد: این سلسله جلسات ترتیل‌خوانی قرآن با عنوان «در بهار قرآن با نوای قرآن» اجرا می‌شود که در نظر داریم از قاریان استانی و کشوری برای قرائت قرآن و جزء‌خوانی آیات قرآن کریم استفاده کنیم.

صفدری ادامه داد: علاوه بر حضور اساتید، کادر اجرایی و قرآن‌‌آموزان مؤسسه سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان نیز ورود عموم مردم قرآن دوست به این دور از جلسات آزاد است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در سلسه جلسات ترتیل‌خوانی قرآن کریم مؤسسه سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان می‌توانند با شماره تلفن 05413211022 تماس حاصل کنند.

مدیر مسئول سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان یادآور شد: از ویژگی‌های برتر این سلسله جلسات قرآنی می‌توان به حضور کارشناسان خبره استان سیستان‌وبلوچستان اشاره کرد که در بخشی از این جلسات به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول