اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

مبلغان برای آشناکردن جوانان با علی‌اکبر(ع) تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: نباید از الگویی ارزنده همچون حضرت علی‌اکبر(ع) غفلت شود بلکه باید مبلغان برای کسب شناخت عمیق جوانان از این حضرت بیش از پیش تلاش کنند.

مبلغان برای آشناکردن جوانان با علی‌اکبر(ع) تلاش کنند

حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت:  اقشار مختلف مردم به ویژه کارشناسان علوم دینی و رسانه‌ها باید برای آشناکردن نسل جدید با این جوان وارسته و مطیع ولایت گام بردارند تا آنها نیز با وی بیشتر مألوف شوند.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام برای همه افراد در همه گروه‌های سنی سرمشق وجود دارد، اضافه کرد: حضرت علی اکبر(ع) با وجود داشتن سن کم پشتیبان ولایت بوده و در تشخیص‌دادن سره از ناسره و شناسایی سپاه دشمن بسیار موفق عمل کرد، از این‌رو می‌طلبد خانواده‌های مسلمان به ویژه ایرانی برای شناخت این شخصیت بلندمرتبه اهتمام کرده و جوانان خود را با وی مانوس کنند.

موسوی به فرارسیدن میلاد حضرت قائم(عج) نیز اشاره کرد و گفت: مسلمانان در روزهای آینده اعیاد بزرگ و مهمی را پیش‌ رو دارند؛ عید نیمه شعبان بین مسلمانان از جایگاهی رفیع و بلندمرتبه برخوردار است به طوری که هر سال مصادف با فرارسیدن این روز بزرگ در مساجد و تکایای سراسر بلاد اسلامی جشن‌های سرور و شادمانی با حضور مردم متدین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید مردم با مفهوم انتظار واقعی آشنا شوند، خاطرنشان کرد: برای اینکه امام زمان (عج) طبق اذن خداوند متعال ظهور کند باید در ابعاد مختلف در جوامع زمینه‌سازی صورت بگیرد که این وظیفه مهم بر دوش مسلمانان قرار دارد.

امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه روز صنعت و معدن را پشت‌سر گذاشته‌‌ایم، ادامه داد: این مناسبت‌ها فرصت خوبی برای یادآوری و تبیین خواسته‌های رهبری در پیام تبریک سال 91 است به طوری که تحقق شعار سال و تلاش در راستای رونق تولید ملی برای جوانان اشتغالزایی و افزایش رفاه خانواده‌ها را در بردارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول