اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی کرمان:

62 جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در کرمان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: در حال حاضر 62 جایگاه فعال سوخت سی‌ان‌جی در سطح استان کرمان داریم.

62 جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در کرمان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی قرایی عصر امروز در حاشیه افتتاح چهار مرکز سوخت سی‌ان‌جی در شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در سال 84 در سطح استان کرمان فقط یک جایگاه سی‌ان جی‌ در شهرستان رفسنجان داشته‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر 62 جایگاه فعال سی‌ان‌جی در سطح استان کرمان داریم که خدمات در اختیار ماشین‌های دوگانه سوز قرار می‌دهند.

قرایی گفت: باید از استانداری، شرکت برق استان، شرکت ملی گاز استان، نیروی انتظامی و شهرداری شهرستان‌ها که نهایت همکاری را با ما در زمینه احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح استان کرمان داشته‌اند، تقدیر کنیم.

وی ابراز داشت: در چهار جایگاه سوخت افتتاح شده در شهر کرمان برای 20 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

قرایی بیان کرد: سه جایگاه از این چهار جایگاه توسط نیروی انتظامی استان کرمان به بهره‌برداری رسیده و یک جایگاه دیگر متعلق به شهرداری است.

وی تصریح کرد: متوسط فروش ماهانه سه ماه اول سال جاری حدود 12 میلیون و 654 هزار متر مکعب است که نسبت به سال قبل در همین سه ماه اول 22 درصد افزایش فروش داریم.

قرایی عنوان کرد: شریط خوب و ایده‌آل در ارائه خدمات به خودروهای دوگانه‌سوز در استان کرمان داریم و شهروندان کرمانی در کوتاه‌ترین زمان سوخت‌گیری را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول