اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بررسی‌های تیم ممیزی صدور گواهینامه SGS

گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی شرکت نفت گچساران تمدید شد

خبرگزاری فارس: با پایان کار بررسی قسمت‌های مختلف شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران توسط تیم ممیزی شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS، گواهینامه‌های متنوع ایمنی و کیفی این شرکت تمدید شد.

گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی شرکت نفت گچساران تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم اختتامیه ممیزی مراقبتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، صبح امروز و با حضور تیم ممیزی شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS، مدیرعامل و تعدادی از مدیران و روسای ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این جلسه ضمن تشکر از اعضای تیم ممیزی شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS عنوان کرد: بررسی روند فعالیت‌ها و نظارت بر نحوه اجرایی اقدامات نقش مهم و مؤثری در بالابردن کیفیت ارائه کار دارد.

غلامرضا پاکدل با قدردانی از مجموعه کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران طی سه روز کار فشرده ممیزی از کار خواست تذکرات تیم ممیزی را فردای جلسه، نه یک روز مانده به جلسه بعد، عملی کرده و موارد مربوط به عدم انطباق جزیی را برطرف کنند.

وی افزود: به منظور ارتقای هر چه بیشتر در زمینه کیفیت فعالیت‌های شرکت‌ نفت گچساران، برطرف کردن عدم انطباق‌های جزئی گزارش شده توسط تیم ممیزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضرورت داشته و در دستور کار قرار گیرد.

پاکدل انتقال اطلاعات و مشاهدات بررسی‌های صورت‌گرفته توسط گروه ممیزی به همه کارکنان و مجموعه پرسنل شرکت نفت گچساران سازمان را خواستار شد.

اهمیت نفت گچساران به آموزش و انطباق با شرایط استاندارد، نقطه قوت این شرکت است

سرپرست تیم ممیزی شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS نیز در این جلسه، همکاری همه جانبه پرسنل شرکت نفت و گاز گچساران در طول بررسی قسمت‌های مختلف این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد.

مجتبی رمضانی‌سرخی بیان داشت: روش کار فرایند ممیزی بر اساس نمونه‌برداری بوده و بصورت انطباق با الزامات مورد نظر آئین‌نامه‌های مختلف استاندارد انجام شده است.

وی وضعیت خوب انبار، مرتب و تمیز بودن سایت‌ها، اهمیت شرکت نفت گچساران به ارائه آموزش‌های مختلف و علاقه مجموعه نفت و گاز به انطباق با شرایط استاندارد روز دنیا را مهم‌ترین نقاط قوت این شرکت دانست.

به گفته رمضانی‌سرخی با پایان فرایند ممیزی مراقبتی هیچگونه عدم انطباق کلی با الزامات استاندارد در قسمت‌های مختلف بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مشاهده نشد.

این مسئول یادآور شد: تنها تعدادی عدم انطباق جزئی و پاره‌ای مشاهدات به منظور بهبود مستمر سیستم گزارش شده که در مقابل وسعت و گستردگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ناچیز است.

به گزارش فارس اعضای تیم ممیزی در این جلسه به بررسی عدم انطباق‌های جزئی و مشاهدات به منظور بهبود مستمر در سیستم پرداختند.

تیم ممیزی شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را مستحق تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO 14001:2004)، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (OHSAS 18001:2007)، سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001: 2008، ایمنی و محیط زیست (HSE EXP Forum: 1994) و سیستم مدیریت کیفیت ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی(ISO/TS 29001:2010) دانست.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول