اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت نفت گچساران:

برنامه‌های فرهنگی شرکت نفت گچساران کیفی‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت نفت گچساران گفت: برنامه‌های فرهنگی شرکت نفت گچساران گام به گام به سوی کیفی‌سازی هدایت می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی شرکت نفت گچساران کیفی‌سازی می‌شود

ابوالحسن غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در کنار تولید صیانتی نفت توجه ویژه‌ای به امور فرهنگی، مذهبی، ورزشی، تفریحی و هنری دارد.

وی افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی را به عنوان مهم‌ترین اولویت در اجرای این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: شورای فرهنگی شرکت نفت گچساران با برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و مذهبی، اجرای کمی و کیفی این برنامه‌ها را در دستور کار قرار داده است.

غلامی ابراز داشت: برگزاری هر مراسم مذهبی و فرهنگی در معرفی ائمه اطهار (ع) و شخصیت‌های دینی و فرهنگی و نیز مناسبت‌ها نقش مهمی دارد.

وی یادآور شد: برگزاری اصولی و با برنامه‌ریزی دقیق همایش‌‌ها، در معرفی بهتر شخصیت‌های مذهبی بسیار مؤثر است.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شعبان را یکی از بافضیلت‌ترین ماه‌ها دانست که در آن مناسبت‌های زیادی وجود دارد.

غلامی آماده‌سازی انسان برای ورود به ماه مبارک رمضان و میهمانی خداوند را از دیگر ویژگی‌های ماه شعبان عنوان کرد.

وی با اشاره به فضیلت‌های برگزاری ادعیه‌های ماه شعبان افزود: زیارت شعبانیه یکی از دعاهای بافضیلت این ماه بوده و خواندن زیارت شعبانیه بسیار سفارش شده است.

این مسئول در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از برگزاری مراسم معنوی مناجات شعبانیه در مهدیه مسجدالنبی این شهرستان خبر داد.

غلامی بیان داشت: این شرکت با دعوت از حجت‌الاسلام احمد پناهیان استاد برجسته حوزه و دانشگاه مراسم بافضیلت زیارت شعبانیه را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: مداحی این مراسم معنوی توسط مداح اهل‌بیت علی شریفی صورت می‌گیرد.

غلامی با بیان اینکه این مراسم یکشنبه 18 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه مسجدالنبی واقع در چهارراه پروهون برگزار می‌شود، از عموم مردم برای شرکت در این مراسم معنوی و پرفیض دعوت به عمل آورد.

وی ابراز داشت: قبل از برگزاری مراسم زیارت شعبانیه نیز مشاوره خانواده و جوان توسط حجت‌الاسلام پناهیان از ساعت 16 الی 20 در محل مهدیه مسجدالنبی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول