اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار شیراز خبر داد

سلامت اداری در شهرداری شیراز ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار شیراز از برنامه‌ریزی و طراحی برای سالم‌سازی اداری شهرداری شیراز خبر داد.

سلامت اداری در شهرداری شیراز ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس پاک‌فطرت پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری‌ها به عنوان محور مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی وظایف سنگینی دارند.

مشاور شهردار شیراز ابراز داشت: شهرداری‌ها با ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهرسازی، معماری، فرهنگی، حمل و نقل و غیره در خط مقدم خدمت‌رسانی هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به وظیفه خطیر شهرداری‌ها کارگروه ارتقای سلامت اداری در شهرداری شیراز تشکیل شده است تا شاهد محیطی سالم‌تر در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان باشیم.

مدیر حوزه شهردار شیراز تصریح کرد: این کارگروه به دنبال این است که با اصلاح فرآیندها و بهبود روش‌ها به ساختاری سالم و عدالت‌محور برسد.

عضو کارگروه ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز بیان داشت: ارتقای سلامت اداری تنها در شرایطی ایجاد می‌شود که تمام مدیران و کارکنان شهرداری با همدلی به دنبال انتقال تجربیات باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز با بیش از 8 هزار و 500 نیروی کار در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است، اضافه کرد: در حال حاضر نیز شاهد محیطی سالم در شهرداری هستیم که با مساعدت مدیران و کارکنان شهرداری این فضا در آینده نیز بهتر می‌شود.

پاک‌فطرت ادامه داد: موضوع شکل‌گیری کارگروه ارتقای سلامت اداری در راستای شعار پیشگیری بهتر از درمان است که در واقع از محیط سالم اداری شهرداری صیانت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در ساختارهای اجرایی به همان اندازه که حجم خدمات افزایش می‌یابد استرس کاری و فشارهای روحی نیز افزایش یافته که این کارگروه می‌تواند در کاهش استرس نیز موفق باشد.

وی در پایان تصریح کرد: ایجاد محیطی امن و آرام با ارائه خدمات با محوریت عدالت‌محوری از جمله نتایج مفید این کارگروه است.

به گزارش فارس، پیش از این مسئول حراست شهرداری شیراز نیز از سالم‌سازی محیط اداری این شهرداری خبر داده بود.

شهردار شیراز نیز در ابتدای منصوب‌شدن خود در این سمت علت اصلی ناکامی‌های شهرداری شیراز در جلب رضایت شهروندان و کندی انجام پروژه‌های عمرانی را ناکارآمدی و سوء مدیریت‌های مدیران شهرداری اعلام کرد و وعده کرد که نسبت به تغییر و تعویض آنان اقدام کند که در رسانه‌های مختلف منعکس شد، اما تاکنون جز در مواردی اندک این وعده عملی نشده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول