اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قمصر کاشان برگزار شد

اولین همایش جوانان سنگرسازان بی‌سنگر کاشان

خبرگزاری فارس: اولین همایش جوانان کانون سنگرسازان بی‌سنگر این شهرستان در باغ پرندگان شهر قمصر کاشان برگزار شد.

اولین همایش جوانان سنگرسازان بی‌سنگر کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس هیئت مدیره کانون سنگرسازان بی‌سنگر شهرستان کاشان عصر امروز در این همایش یک‌روزه، ترویج فرهنگ جهادی و تقویت روحیه معنوی فرزندان سنگرسازان بی‌سنگر و توسعه برنامه‌های فرهنگی کانون شاخه جوانان این کانون را از جمله اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.

امیرحسین چیت‌سازیان خاطرنشان کرد: توسعه کانون سنگرسازان بی‌سنگر کاشان در بخش‌های مختلف بر کیفیت کار و ثمربخشی این کانون می‌افزاید.

وی یادآور شد: کانون سنگرسازان بی‌سنگر کاشان در ادامه گسترش فعالیت‌های خود، برنامه‌هایی را نیز برای بانوان که در پشتیبانی از جبهه نقش اساسی داشتند آغاز کرده است.

رئیس هیئت مدیره کانون سنگرسازان بی‌سنگر شهرستان کاشان، اجرای برنامه‌های فرهنگی، حمایتی، رفاهی، ورزشی، قرائت قرآن با نام یکی از شهدای جهاد، برگزاری همایش، ارائه فیلم و آثار جهاد به دیگر دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان با هدف ترویج فرهنگ جهادی و برگزاری نمایشگاه در هفته جهاد را از جمله برنامه‌های این کانون ذکر کرد.

چیت‌سازیان همچنین برگزاری همایش‌هایی در ارتباط با فعالیت‌های بی‌بدیل جهاد کاشان مانند احداث پل بعثت و پل خیبر در دانشگاه‌ آزاد اسلامی و دانشگاه کاشان، دیدار با خانواده شهدا، ارائه تسهیلات بانکی به اعضای کانون، رفع مشکلات قضایی و حقوقی اعضا و معرفی آنان به وکلای عضو جهاد را از دیگر فعالیت‌های کانون سنگرسازان بی‌سنگر برشمرد.

خاطره‌گویی از شهیدان جهاد کاشان مانند شهیدان ابهری، ستوده، راجی، چناری، سرداران فارسی، زجاجی، درستکار و صدوری به همراه نمایش کلیپی از فعالیت‌های مهندسی رزمی جهاد کاشان از جمله برنامه‌های جنبی این همایش یک روزه بود.

در این همایش، جوانان، نوجوانان و فرزندان سنگرسازان هشت ساله به همراه جمعی از مسئولان مدیریت جهاد کشاورزی و کانون سنگرسازان کاشان، معاونان جهاد کشاورزی کاشان و آران و بیدگل و همچنین نماینده دفتر امام جمعه کاشان و پدر شهیدان خاندایی قمصری حضور داشتند.

جهاد کشاورزی کاشان در هشت سال دفاع مقدس 64 شهید تقدیم اسلام کرد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول