اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اقدامی دیگز از تروریست های مورد حمایت آمریکا، عربستان، قطر و ترکیه

پرتاب مردم بیگناه از طبقه سوم و اعدام با طناب دار به دلیل حمایت از بشار اسد +فیلم

خبرگزاری فارس: تصاویر منتشرشده در سایتهای اینترنتی نشان می دهد افراد مسلح و معارض سوری، شهروندان بیگناه را به طرز وحشیانه ای به قتل می رسانند.

پرتاب مردم بیگناه از طبقه سوم و اعدام با طناب دار به دلیل حمایت از بشار اسد +فیلم

به گزارش مانیتورینگ فارس، شبکه تلویزیونی راشاتودی در گزارش هفتگی خود درباره تحولات سوریه، با پخش 3 فیلمی که اخیرا در سایت های اینترنتی نظیر یوتیوب منتشر شده، جنایات افراد مسلح و تروریست علیه شهروندان بی‌گناه سوری را به تصویر کشید.

این فیلم‌ها نشان می‌دهند افراد مسلح و تروریست‌ها در سوریه شهروندان غیرنظامی که حاضر نیستند علیه دولت بشار اسد سلاح به دست گرفته و یا علیه آن تظاهرات کنند، به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسانند.

در فیلم نخست، شماری از معارضان سوری که صورت‌های خود را پوشانده، یک شهروند غیرنظامی را در ادلب به دار آویخته و اعلام می‌کنند این فرد به اتهام همکاری با دولت سوریه و کشتن معارضان مجازات می‌شود.

در فیلمی دیگر، افراد مسلح با ادعای اینکه یک افسر نیرو‌ی هوایی ارتش سوریه را به گروگان گرفته اند، به سمت سر وی تیراندازی کرده و او را به قتل می‌رسانند.

در فیلم سوم نیز، دو تن از معارضان سوری، یک شهروند بی‌دفاع را از طبقه سوم یک ساختمان به پایین پرتاب می‌کنند.

فردی که در پشت دوربین قرار دارد به زبان عربی می‌گوید که مبارزه باید همچنان ادامه یابد و هر کسی که با دولت بشار اسد همکاری کند، این اتفاق برایش خواهد افتاد.

قتل‌عام مردم بی‌گناه سوریه توسط افراد مسلح و تروریست در حالی صورت می‌گیرد که دولتمردان غربی بارها آنها را افراد شجاع و مبارز در مسیر آزادی و صلح در سوریه خطاب کرده و کمک‌های مالی و نظامی را برای آنها ارسال می‌کنند.

برخی کارشناسان براین باورند جنایاتی که توسط معارضان سوری صورت می‌گیرد تلاشی برای متقاعد‌کردن اعضای شورای امنیت سازمان ملل برای وضع قطعنامه علیه دولت بشار اسد و فراهم کردن زمینه  مداخله نظامی در این کشور است.

انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول