اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج بردخون:

جمعه بازار بردخون مروج بدحجابی و بی‌حجابی شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج بردخون گفت: متأسفانه جمعه بازار بردخون و برخی مجامع عمومی و خیابان‌ها مروج بدحجابی و بداخلاقی در بردخون شده است.

جمعه بازار بردخون مروج بدحجابی و بی‌حجابی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون یوسف درویشی دوشنبه شب در جمع بسیجیان بردخون گفت: بسیجیان همواره پیشتاز صحنه‌های حساس نظام و انقلاب بوده‌اند به نحوی که اگر آنان در دفاع از کشور در برابر دشمن بعثی مشارکت نمی‌کردند شاید نتیجه جنگ چیزی غیر از آنچه بود که حاصل شد.

درویشی افزود: 604 نفر از بسیجیان بردخون وارد میدان دفاع از کشور شدند که 21 شهید تقدیم انقلاب کردند و امروز نیز انتظار می‌رود بسیجیان در میدان جنگ فرهنگی وارد شوند و در زمینه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنند تا دشمن نتواند در شبیخون فرهنگی به اهداف شوم خود برسد.

وی اضافه کرد: بحث بی‌حجابی و بدحجابی در بین مردان و زنان وجود دارد که مختص زنان نیست و مردان نیز موظف به رعایت حجاب هستند و در این موضوع بسیج با نصب بنر تبلیغاتی حاوی پیام‌های اخلاقی در مجامع عمومی و معابر و خیابان‌ها تلاش می‌کند در جهت آگاه‌سازی و بالا بردن شناخت و اطلاعات مردم گام بردارد که در این امر از همه توان خود بهره می‌برد و عزیزان بسیجی نقش ویژه‌ای در اجرای این برنامه‌ها خواهند داشت.

درویشی از رواج منکرات در جامعه انتقاد کرد و گفت: متأسفانه جمعه بازار بردخون و برخی مجامع عمومی و خیابان‌ها مروج بدحجابی و بداخلاقی در منطقه شده و بسیج می‌کوشد با تذکر لسانی بدون استفاده از قوه قهریه برای از بین بردن چنین اعمالی به وظیفه خود عمل کند و برای این کار جلسات طرح صالحین و شجره طیبه و برنامه‌های فرهنگی مذهبی در بین بسیجیان اجرا می‌شود و حوزه مقاومت برای رفع این معضلات در منطقه از نظرات بسیجیان بهره می‌برد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به منظور عمل به فرمایش مقام معظم رهبری طرح قرآنی 1446 در بین بسیجیان بردخون اجرا می‌شود که هدف گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و حفظ قرآن کریم است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول