اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد خبر داد

برخورد قانونی با اصناف فاقد تائیدیه ایمنی در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از برخورد قانونی با اصناف فاقد تائیدیه ایمنی در مشهد خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به بروز حوادث و سوانح زیاد در واحدهای صنفی صورت می‌گیرد.

برخورد قانونی با اصناف فاقد تائیدیه ایمنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن جعفری، اظهار کرد: متصدیان صنفی که موارد ایمنی را رعایت نکردند به منظور برخورد قانونی به کمیسیون بند 20 معرفی شدند.

وی تصریح کرد: طی بازدید کارشناسان ایمنی سازمان آتش‌نشانی و مشاهده رعایت نکردن نکات ایمنی در تعدادی از واحدهای صنفی بازار گل مشهد، تذکرات لازم در چندین مرحله به این اصناف ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌شانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به عدم رفع نواقص ایمنی این اصناف به کمیسیون بند 20 معرفی و بعد از آن در چند هفته ملزم به اخذ تائیدیه آتش‌نشانی شدند.

جعفری گفت: در صورتی که این واحدها نسبت به رفع نواقص صنف خود اقدام نکنند در مدت 48 ساعت پلمب و پروانه کسب آنها باطل خواهد شد.

وی با اشاره به اتمام مهلت قانونی رفع نواقص این اصناف بیان داشت: با ممانعت متصدیان این اصناف از پلمب واحد صنفی خود، مراتب برای برخورد قانونی به معاونت دادستانی ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در پایان با بیان اینکه پلمپ این مغازه‌ها طبق ضوابط قضایی صورت می‌گیرد، گفت: سازمان آتش‌نشانی با تمامی مغازه‌ها و واحدهای صنفی سطح شهر که فاقد تائیدیه آتش‌نشانی باشند برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول