اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

برپایی جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: برپایی کنگره بین‌المللی اعتیاد و جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد به میزبانی ارومیه گامی به سوی پیشگیری محسوب می‌شود.

برپایی جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد در ارومیه

کوروش ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امیدواریم با برپایی این کنگره همچنین به کمک جوانان پرتلاش و باذکاوت، سهمی در پیشبرد مقوله پیشگیری و درمان اعتیاد در سطح کشور و جامعه جهانی داشته باشیم.

وی ضمن اینکه از برپایی کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد در آینده نزدیک به میزبانی ارومیه خبر داد، گفت: با توجه به ضربات سهمگین و تاسف‌برانگیز معضل شوم اعتیاد، این پدیده مهلک جهانی، بر بنیان خانواده‌ها و جامعه؛ پرداختن به این مقوله رسالتی انسانی و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

ساکی اضافه کرد: امروز این هدف متعالی با تلاش‌های جمعی چند از دانشجویان و اساتید علم‌پرور، خوش‌فکر و پاک‌نیت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، مجال بروز پیدا کرده است پس به یمن برخورداری از حضور چنین دانشجویانی و با تکیه بر نیروی جوانی، صداقت و پاکی نیت‌شان، اولین کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد با عنوان اعتیاد، همگرایی منفی در جهان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به برپایی جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب جهت قرار گرفتن علم و فرهنگ در کنار یکدیگر با برپایی"جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد" امکان‌پذیر می‌شود چرا که تجربه همواره نشانگر این حقیقت بوده است همراهی این دو، در تمام زمینه‌ها به ویژه در حوزه اجتماعی، باعث افزایش تاثیرگزاری مثبت در جامعه می‌شود و می‌تواند ضمن ارتقا سطح آگاهی مخاطبان، به عنوان مکمل یکدیگر باعث نگرشی نو در امر مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آن شود.

ساکی به صدور قطع‌نامه در انتهای کنگره نیز اشاره کرد و افزود: پیشنهاد و تصویب قطعنامه که ارائه‌گر راهکاری عملی و موثر در جامعه باشد به طور قطع مورد توجه قرار خواهد گرفت به این امید که در حوزه مقابله با اعتیاد مبارزه‌‌های جدی‌تر آغاز شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول