اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تأمین اجتماعی جیرفت خبر داد

بیمه تأمین اجتماعی 70 هزار نفر در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت گفت: در این شهرستان 70 هزار نفر خدمات بیمه دریافت می‌کنند که 18 هزار و 500 نفر از آنان بیمه شده اصلی هستند.

بیمه تأمین اجتماعی 70 هزار نفر در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، گرام امیریان ظهر امروز در دیدار نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از اداره تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت با بیان اینکه کارگر در خط مقدم اقتصادی قرار دارد، اظهار داشت: اگر کارگران امنیت خاطر داشته باشند با آرامش خاطر کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های تأمین اجتماعی از محل دریافت حق بیمه تأمین می‌شود، افزود: در جیرفت 70 هزار نفر خدمات بیمه دریافت می‌کنند که 18 هزار و 500 نفر از آنان بیمه شده اصلی هستند.

امیریان با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی بازوی توانمند دولت است، تصریح کرد: میانگین حق بیمه‌ای که توسط بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود، 16 سال است که این میزان تکاپوی 2.5 سال مستمری آنها را می‌دهد و همین امر بیانگر کار بزرگی است که تأمین اجتماعی انجام می‌دهد.

وی ابراز داشت: در دولت نهم و دهم بسیاری از مشاغل کم‌درآمد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند که با پرداخت حق 10 تا 20 درصدی از تمام مزایای حق بیمه برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت با اشاره به خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی جیرفت طی سال گذشته گفت: یک هزار و 324 نفر در سال گذشته خدمات بیمه بازنشستگی دریافت کردند.

امیریان بیان داشت: بیمه‌شدگان از کار افتاده 118 نفر، بیکاری 65 نفر و بیمه‌شدگان متوفی 500 نفر هستند که بازماندگان آنها بیمه را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 50 هزار جلد دفترچه بیمه صادر شده است، اذعان داشت: 89 هزار میلیارد ریال مستمری بازنشستگی در سال گذشته پرداخت شده است.

امیریان عنوان کرد: برای از کار افتادگی 7 میلیارد ریال مستمری و بازماندگان 843 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول