اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان رباط کریم خبر داد

تشکیل ستاد ویژه طرح پزشک خانواده در رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم از تشکیل ستاد ویژه طرح پزشک خانواده در این شهرستان با هدف افزایش خدمات بهداشتی به مردم و کاهش هزینه‌های درمانی آنها خبر داد.

تشکیل ستاد ویژه طرح پزشک خانواده در رباط کریم

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: طی دوران دولت‌های نهم و دهم مهم‌ترین دغدغه‌ای که رئیس جمهوری و اعضای ارشد کابینه و مسئولان استانی داشتند، توزیع عادلانه امکانات و خدمات در سراسر کشور بوده است.

وی تصریح کرد: شخص رئیس جمهوری بارها تاکید کرده‌ که در این حوزه غفلت‌ها و کم‌کاری‌های در سال‌های اخیر وجود داشته و باید برای رفع فاصله ایجاد شده میان پایتخت و کلانشهرهای مهم کشور اقدام اساسی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد:‌ معظم‌له بارها در رهنمودهایی که داشته‌اند به این موضوع اشاره و در مباحث مختلف به مسئولان تاکید فرموده‌اند که به فکر رفع این کاستی‌ها باشند.

سلیمان‌پور افزود: در همین راستا از ابتدای دولت نهم شاهد اجرای طرح موفق و موثر سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت وزیران بودیم که یکی از دستاوردهای آن اطلاع کامل اعضای ارشد دولت از مشکلات، نیازها و کمبودهای مناطق مختلف کشور است.

وی به طرح پزشک خانواده اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و سلامت ما شاهد بودیم که فاصله بسیاری میان امکانات موجود در شهرهای بزرگ با مناطق دورافتاده و محروم وجود دارد که برای توزیع عادلانه امکانات بهداشتی و پزشکی این طرح تدوین و اجرا شد.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه در این شهرستان نیز طرح پزشک خانواده با جدیت در دست اجرا است، ابراز داشت: ستادی ویژه‌ برای این منظور در رباط کریم تشکیل شده و تلاش داریم که محورهای اصلی طرح در فرصت کوتاهی عملیاتی شود.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های مرتبط با این طرح و اعضای ستاد پزشک خانواده در رباط کریم دستیابی به چند هدف را در دستور کار خود دارند که مهم‌ترین آنها ایجاد شرایطی است که همه مردم به صورت عادلانه از امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار باشند.

وی متذکر شد: همچنین معتقدیم که با تکمیل و بهره‌برداری نهایی از این طرح، از یک سو خدمات پزشکی و درمانی به مردم افزایش یافته و از سوی دیگر کاهش هزینه‌های مردم در این حوزه را به دنبال خواهد داشت.

سلیمان‌پور تاکید کرد: بر همین اساس طرح پزشک خانواده در شهرستان رباط کریم با جدیت پیگیری شده و اولویت اصلی ما نیز ارائه خدمات به مردم در روستاها و دهستان‌ها است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول