اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پارس‌آباد:

مشارکت مردم بزرگ‌ترین سرمایه شهرداری است

خبرگزاری فارس: شهردار پارس‌آباد گفت: مشارکت همه‌جانبه مردم در طرح‌ها و پروژه‌های مختلف بزرگ‌ترین سرمایه کار و فعالیت شهرداری است که می‌تواند روز به روز توسعه و تعمیق پیدا کند.

مشارکت مردم بزرگ‌ترین سرمایه شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم بیرام‌زاده عصر امروز در نشست با جمعی از اصناف و کسبه شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: اداره شهر با گستردگی و تنوع خدمات و فعالیت‌هایی که باید انجام شود به تنهایی از حیطه اختیارات شهرداری خارج است که در این زمینه ما به مشارکت مردمی و تقویت شبکه‌های اجتماعی نیاز داریم تا بتوانیم بخشی از وظایف را از این طریق به سرانجام برسانیم.

وی یکی از بهترین زمینه‌های مشارکت مردم را پرداخت عوارض و پروانه‌های ساختمانی از سوی بازاریان، صنوف و عموم مردم اعلام کرد و افزود: شهرداری‌ها به دلیل آن که از اعتبارات دولتی بی‌بهره هستند در مسیر انجام وظایف خود به درآمد مردم متکی هستند که در این زمینه نباید قصور و کوتاهی صورت بگیرد.

بیرام‌زاده تحقق برنامه‌ها و طرح‌های خدماتی و عمرانی شهرداری را منوط به مشارکت عمومی شهروندان دانست و تصریح کرد:‌ همچنان چشم انتظار همراهی مردم هستیم تا در ارایه خدمات بهینه و افزایش سطح خدمات یاریگر ما بوده و دست ما را بگیرند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مشارکت مردم به ویژه اصناف و کسبه برای اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های پیاده‌روسازی ضرورتی انکارناپذیر است که در این ارتباط خود بازاریان باید صیانت و نگهداری از این کارهای عمرانی را بر عهده بگیرند تا مبادا برخی تخریب‌های بی‌مورد به چهره شهر ضربه وارد کند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما در اجرای طرح پیاده‌روسازی بیش از نیمی از اعتبار را از مشارکت کسبه و بازاریان تأمین می‌کنیم و بخشی را نیز از محل درآمدهای عمومی صرف می‌کنیم تا چهره زیبا و خوشایندی را در مناطق مختلف شهر شاهد باشیم.

به گزارش فارس، شهردار پارس‌آباد بیان کرد: از ابتدای فصل کاری تاکنون در بخش آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز، تنظیف عمومی و بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های شهری فعالیت‌های چشمگیری انجام شده و همچنان انتظار داریم این روند به شکل مطلوب صورت بگیرد.

بیرام‌زاده با اعلام این‌که یکی از راه‌های مشارکت شهروندان در اداره امور شهر ارایه پیشنهاد و نظرات سازنده است، گفت: دبیرخانه شهرداری آماده دریافت، ثبت و پیگیری پیشنهادهای عمومی شهروندان در حوزه عمرانی و آبادانی است و شهرداری به پیشنهادها و نظرهای مفید و سازنده نیز هدایایی را اعطا می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول