اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

حل مشکلات شهدا و ایثارگران مهمترین وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم بر حل مشکلات شهدا و ایثارگران تأکید کرد و گفت: حل مشکلات این قشر از مهمترین وظیفه مسئولان است.

حل مشکلات شهدا و ایثارگران مهمترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در رباط کریم اظهار داشت: رفع مشکلات و رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین وظایف مسئولان بوده چرا که شهدا و ایثارگران حق بزرگی را بر گردن ما داشته و باید آنان را از خود راضی نگه داریم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و اجازه ندادند که حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فرماندار رباط کریم گفت: امروز ما هر چه داریم از شجاعت و دلاورمردی رزمندگان اسلام است لذا باید هر چه در توان داریم در تکریم خانواده‌های شهدا و رفع مشکلات ایثارگران به کار گیریم.

سلیمان پور افزود: رفع مشکلات ایثارگران و توجه به خواسته‌های آنان باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: باید آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام را به نسل امروز انتقال دهیم و آنان را موظف به حفظ این آرما‌ن‌ها نماییم.

فرماندار رباط کریم تأکید کرد: اقتدار، عظمت و صلابت نظام اسلامی و امنیت و آسایش امروز مردم مرهون خون مطهر شهدا است،‌ پس هر چه به این عزیزان خدمت کنیم کم است.

سلیمان پور افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگترین حافظان خون شهــــدا و راه امام امت هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم تاکید کرد: خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و مسئولان باید تمام توان خود را در راستای خدمت به ایشان به کار گیرند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول