اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت موظف به شناسایی کالاهایی غیرضروری وارداتی می‌شود

هفته آینده صالحی و غضنفری به خانه ملت می‌روند

خبرگزاری فارس: مجلس برای موظف کردن دولت به شناسایی کالاهای وارداتی غیرضروری به کشور، از وزاری خارجه و تجارت برای حضور در کمیسیون امنیت ملی دعوت کرده است.

هفته آینده صالحی و غضنفری به خانه ملت می‌روند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس، بحث اقتصاد مقاومتی را در جلسات هفته آینده خود با حضور وزرای امور خارجه و تجارت دنبال خواهد کرد.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهر رضا با تایید این خبر به خبرنگار فارس، گفت: در نظر داریم با موظف کردن دولت به شناسایی کالاهای وارداتی لوکس و غیرضروری به کشور، تمامی دستگاه‌های امنیتی را مامور به مقابله با واردات کالاهای ممنوعه به کشور کنیم.

وی با بیان اینکه برخی کالاهای خارجی در حالی در شرایط تحریم وارد کشور می‌شود که نمونه مشابه آن در داخل وجود دارد، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران در حالی ایران را تحریم‌ کرده‌‌اند که کالاهای بی‌کیفیت خود را با قیمت بالا به ایران می‌فروشند تا تولید را در کشور ریشه کن کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: به طور مثال، وقتی یخچال ایرانی با کیفیت در داخل کشور توسط جوانان خودمان تولید می‌شود پس نباید نیازی به وارد کردن این محصول از کشورهای دیگر باشیم. متاسفانه برخی کالاهای ضروری به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود که مجلس در این رابطه قطعا از مسئولان مربوطه سؤال خواهد کرد.

حیدرپور در پایان گفت: شناسایی کالاهای وارداتی و غیرضروری به کشور که مشابه آن در داخل تولید می‌شود ماموریت اصلی مجلس به دولتی‌ها خواهد بود که البته در صورت صلاحدید دولت، مجلس در این راه همراه دولت خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول