اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور روحانیون و طلاب سپاه چهارمحال و بختیاری:

قرآن منبع لایتناهی برای تشنگان معارف اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول امور روحانیون و طلاب سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب قرآن در طول تاریخ همواره برای تشنگان معارف اسلام منبع عظیم و پایان‌ناپذیر بوده و هست.

قرآن منبع لایتناهی برای تشنگان معارف اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن شیرزاده پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: بهترین راهکار برای ایجاد تفاهم در خانواده‌ها، استفاده از دستورات قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه قرآن مجید برای هدایت و راهنمایی بشر نازل شده است، گفت: قرآن مجید کتاب زندگی است و انسان با تمسک به این کتاب آسمانی می‌تواند خود را در برابر تمامی مشکلات بیمه سازد.

شیرزاده به نقش ولایت و رهبری اشاره کرد و گفت: همراه بودن، تبعیت از ولایت سفارش قرآن است و باعث ذلیل شدن دشمنان اسلام و قرآن می‌شود.

مسئول امور روحانیون و طلاب سپاه چهارمحال و بختیاری پیروی از ولایت فقیه را راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد و گفت: در طول تاریخ کسانی که با ولایت همراهی نکردند و از روی هوای نفس عمل کردند مشکلات فراوانی را ایجاد کردند و عاقبت به خیر نشدند.

وی با بیان فضائل ماه مبارک رمضان و تلاوت آیات قرآن کریم به تشریح آثار و برکات روزه‌داری و انس با قرآن کریم پرداخت و گفت: ماه رمضان، ماه توبه است و انسان باید با بهره‌گیری از قرآن کریم و دعاهای ماه مبارک رمضان به‌ویژه دعای ابوحمزه ثمالی از درگاه خداوند طلب مغفرت و آمرزش کند.

شیرزاده ادامه داد: باید تلاش مسلمانان در ماه مبارک رمضان این باشد که حداکثر بهره را از این ضیافت الهی بگیرند و به رحمت و مغفرت الهی نایل شوند.

وی با تأکید بر ضرورت انس با قرآن کریم، ادامه داد: ‌تاکنون بسیاری از بزرگان، علما و اندیشمندان تفسیر و ترجمه‌هایی را به زبان‎های مختلف از قرآن کریم نوشته‎اند تا تشنگان زلال معرفت بتوانند از آیات آن بهره‏مند شوند.

شیرزاده با بیان اینکه در طول تاریخ قرآن مجید همواره برای تشنگان معارف اسلام منبع عظیم و پایان‌ناپذیر بوده و هست، گفت: قرآن مجید ظاهری بسیار زیبا و باطن بسیار عمیق دارد که باید با بهره‎مندی از آیات کریمه قرآن آن را در مسیر بهتر زندگی کردن به کار گرفت.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول