اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی آزاد شهرداری قوچان تاکید کرد

توجه به سنین پایه برای رشد ورزش کشتی در قوچان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی شهرداری قوچان گفت: برای رشد بیش از پیش ورزش کشتی در قوچان باید به سنین پایه و موضوع استعدادیابی توجه شود.

توجه به سنین پایه برای رشد ورزش کشتی در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علیرضا رستمی، اظهار کرد: اگر چه پیش‌بینی می‌شود در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور، این تیم در جایگاه مناسب و در خور شأن کشتی شهرستان قوچان قرار نگیرد ولی برای دست‌یابی به اهداف بلندمدت به رقابت خود ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم کشتی شهرداری قوچان رشد ورزش کشتی در قوچان را هدف اصلی تیم کشتی شهرداری قوچان برای حضور در این رقابت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: حدود 80 درصد اعضای تیم در حال حاضر از جوانان بومی استان تشکیل شده است که با کم‌ترین امکانات و حمایت مالی در مسابقات حاضر می‌شوند.

وی رقبای اصلی تیم کشتی آزاد شهرداری قوچان را تیم‌های کشتی آزاد ماهان اصفهان و موسسه مالی و اعتباری فردوسی ساری اعلام کرد و گفت: در هفته گذشته کشتی‌گیران عضو این تیم توانستند با نتیجه 5 بر 3 تیم کشتی آزاد ماهان اصفهان را از پیش رو بردارند.

سرمربی تیم کشتی آزاد شهرداری قوچان با اشاره به دیدار این تیم در هفته جاری عنوان کرد: جمعه این هفته، ساعت 21:30 در محل سالن ورزشی معلم قوچان میزبان تیم کشتی آزاد مهاباد خواهیم بود که امید است با تلاش کشتی‌گیران، این هفته نیز در مقابل حریف خود پیروز باشیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول