اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 مرحله در شیراز صورت می‌گیرد

بهسازی منطقه نمونه گردشگری بهشت گمشده

خبرگزاری فارس: کار بهسازی منطقه نمونه گردشگری بهشت گمشده در بخش کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت در سه فاز تکمیل می‌شود.

بهسازی منطقه نمونه گردشگری بهشت گمشده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت این منطقه در فارس و کشور این پروژه طی یک برنامه زمان‌بندی شده در سه سال و سه فاز به انجام می‌رسد.

فریدون فعالی با اشاره به حجم بالای بازدیدکننده در این منطقه در طول سال گفت: بالغ بر یک میلیون نفر در طول سال از این جاذبه منحصر به فرد در فارس بازدید می‌کنند که این خود قابلیت و توانمندی ویژه‌ای است.

وی افزود: آماده‌سازی پارکینگ با ظرفیت 650 خودرو، سنگ فرش راه دسترسی به طول سه کیلومتر، اجرای پل فلزی، ایجاد نمازخانه، اجرای سرویس بهداشتی در دو نقطه، ایجاد فضای خدماتی شامل استراحتگاه موقت، مرکز نمایش صنایع دستی، اورژانس، درختکاری و ایجاد فضای سبز متناسب با پوشش گیاهی منطقه از جمله بخش‌های اجرایی پیش‌بینی شده در این طرح است.

دبیر کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در پایان با تاکید بر پیشرفت فیزیکی 40 درصدی این طرح خاطرنشان کرد: تاکنون حجم عملیات اجرا شده در این طرح حدود 6 هزار و 700 میلیون ریال بوده که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در سال جاری 8 هزار و 700 میلیون ریال به منظور ادامه پروژه مورد نیاز است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول