اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

یادواره زنان ایثارگر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌جاری، یادواره زنان ایثارگر توسط بسیج خواهران در سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

یادواره زنان ایثارگر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

فاطمه کیخا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: زنان در عرصه‌های مختلف در جامعه امروزی گوی سبقت را از بسیاری از مردان مدعی جهان ربوده‌اند و علم و دانایی گوشه‌ای از دریای گسترده شوق فاطمی رادر ارتقا سطح دانش زنان قابل لمس می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان با الگوپذیری از حضرت زینب کبری (س) رمز ماندگاری کربلا را سرلوحه کار و زندگانی خویش قرار می‌دهند افزود: به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، قرآنی ویژه قشر خواهران در طول سال اجرا می‌شود.

مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اعزام خواهران بسیجی شیعه و سنی برای زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره)، حضور خواهران بسیجی شیعه و سنی در بازدید از مناطق جنگی جنوب شرق و شمال غرب با هدف تجدید میثاق با شهدا، اجرای گسترده جشن میلاد کوثر در سراسر استان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) با حضور بانوان شیعه و سنی با هدف تکریم شخصیت والای زن با سخنرانی ائمه جمعه و جماعات شیعه و مولوی‌های اهل سنت در راستای نقش و جایگاه زن مسلمان و بسیج خواهران در عرصه‌های مختلف اجتماع را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال نام برد.

کیخا اضافه کرد: همچنین برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب به منظور رشد تربیت و تعالی معنوی و بنیان خانواده بسیجیان در راستای کمک به بهبود وضعیت عفاف و حجاب در حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران سراسر استان، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات عفاف و حجاب، کتابخوانی و... از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقات ورزشی (دو میدانی، والیبال، کوهپیمایی و...)، برگزاری نشست‌های فرهنگی با هدف بالا بردن ارتقا آگاهی‌های دختران جوان در راستای ترفندهای دشمنان و بیگانگان در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سراسر استان، برگزاری یادواره شهدای زن استان در پایگاه‌های مقاومت به نام شهدای زن با محوریت شهیده فاتحی کرجو و 11 شهیده زن استان، اعزام همسران، سران طوایف شیعه و سنی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به سوریه و کربلا معلی با هدف بهره‌گیری خواهران از فضائل معنوی بارگاه ملکوتی ائمه اطهار از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال‌جاری است.

مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: برگزاری برنامه با شهدا در ضیافت نور در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج به نام زنان شهیده با قرائت هر روز یک جزء از قرآن و معرفی شهیده ناهید فاتحی کرجو و شهدای زن استان در ماه مبارک رمضان، برگزاری یادواره و همایش زنان ایثارگر توسط بسیج خواهران سراسر استان با هدف الگو سازی بیان فداکاری‌ها و مجاهدت‌های زنان در نقش‌های مادری، همسری در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، برگزاری اردوهای جهادی در سراسر استان با هدف ایجاد روحیه جهادی و غنی سازی اوقات فراغت جامعه زنان به منظور بروز استعدادها و توانمندی‌های جوانان از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

کیخا گفت: بکارگیری خواهران بسیجی سراسر استان در راستای کمک به رفع مشکلات و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف، برگزاری طرح تجلی محبت با هدف کمک به امر خدا پسندانه ازدواج آسان جوانان و به منظور ارتقا وجهه معنوی و اجتماعی بسیج خواهران سراسر استان در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، برگزاری شب شعر، جلسات گفتمان دینی، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده معظم شهدا و بسیجیان و... توزیع تراکت و بروشور در راستای معرفی شهدای زن استان و شهیده فاتحی کرجو، برگزاری مراسم ویژه میلاد ائمه و... نیز از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان سپاه استان تا پایان سال 91 است.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول