اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد:

طرح تربیت حافظ قرآن کریم در بروجرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: طرح تربیت حافظ قرآن کریم در بروجرد هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

طرح تربیت حافظ قرآن کریم در بروجرد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام رضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: با توجه به ضرورت گرایش جامعه به قرآن کریم و تدبیر نماینده ولی‌فقیه و هم‌چنین سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره اوقاف بروجرد یک دوره آموزشی حفظ قران کریم را در بروجرد برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی حفظ قرآن کریم در بروجرد همه رده‌های سنی از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

گودرزی با اشاره به اینکه این طرح در محل امام‌زاده‌ها و اماکن مربوطه اجرا می‌شود، اضافه کرد: تاکنون 600 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود، 900 نفر در این طرح شرکت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد اظهار داشت: برای ممتازین این طرح جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است که کمک هزینه حج عمره مفرده، زیارت عتبات‌عالیات، سفر به مشهد مقدس و هم‌چنین جوایز نقدی و غیر نقدی است.

وی  یادآور شد: افراد شرکت‌ کننده در این طرح باید سه جزء حفظ کنند تا جزو ممتازین شوند که افراد شرکت ‌کننده جزء 29 و 30 و جزء اول را حفظ می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد با بیان اینکه در این طرح گواهینامه پایان دوره به دانش‌آموختگان داده می‌شود، افزود: این طرح، طرحی مستمر است که در طول سال نیز برگزار می‌شود و در حال حاضر در بروجرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول