اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

تجهیز و ساخت مدارس مسکن مهر در رباط کریم در دستور کار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تجهیز و ساخت مدارس مسکن مهر در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

تجهیز و ساخت مدارس مسکن مهر در رباط کریم در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور عصر امروز در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان اظهار داشت: توسعه خدمات مسکن مهر از مهمترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا برای مدارس مسکن مهر در این شهرستان طی سال جاری 29 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌شود با این اعتبار بتوانیم بخش عمده‌ای از نیازهای آموزشی را تأمین کنیم.

این مسئول گفت: ساکنان واحدهای مسکن مهر نباید با کوچکترین کمبودی مواجه شوند لذا لازم است تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی خدمات دهی به این واحدها را دو چندان کنیم.

سلیمان پور گفت: اجرای طرح  مسکن مهر یکی از بزرگترین اقدامات دولت نهم و دهم بوده است که توانسته گامی اساسی را در جهت خانه‌دار شدن بسیاری از مردم بردارد.

فرماندار رباط کریم گفت: مردم نیز از اجرای این طرح بسیار راضی بوده لذا باید با خدمات دهی به مسکن مهر رضایتمندی مردم را دو چندان کنیم.

سلیمان پور در ادامه سخنان خود به اعتبارات در نظر گرفته شده برای تجهیز مدارس مسکن مهر اشاره کرد و گفت: مبلغ ذکر شده از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان رباط کریم حدود 110 هزا واحد مسکن مهر در دست احداث است لذا برای خدمات دهی به این واحدها باید تأمین اعتبارات شویم.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول