اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پس از پیروزی برابر فجر سپاسی

پورغلامی: عذاب کشیدیم تا بردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: برابر فجر عذاب کشیدیم تا به سه امتیاز برسیم.

پورغلامی: عذاب کشیدیم تا بردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد پورغلامی پس از پیروزی 2 بر صفر ملوان برابر فجرسپاسی با تبریک به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد: یک خسته‌ نباشید به تمام خبرنگاران زحمتکش می‌گویم و از تمام هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند.

وی ادامه داد: در این بازی عذاب کشیدیم و بردیم. از بازی بازیکنانم در نیمه اول رضایت ندارم. در بین دو نیمه با آنها صحبت کردم و بازیکنان در نیمه دوم با روحیه بیشتری وارد زمین شدند و بازی خوبی انجام دادند. حتی اجازه ندادیم فجر سپاسی یک موقعیت هم روی دروازه ما خلق کند.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: به یاوری و تیم جوانش تبریک می‌گویم. او جوانان بی‌نام و نشانی را در تیم جمع است و زحمت زیادی برای فجر می‌کشد. ما شایستگی پیروزی را داشتیم. با آرامش تیمی وارد میدان شدیم و توانستیم به خوبی از برتری خود استفاده کنیم.

پورغلامی گفت: از هدایتی و درودگر که زحمات زیادی برای تیم کشیده‌اند تشکر می‌کنم. از دریادار سیاری که تلاش زیادی برای تیم انجام می‌دهد و دغدغه‌های زیادی دارد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول