اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سایت‌های خرید اینترنتی در آمریکا مسلسل اشانتیون می‌دهند +عکس

خبرگزاری فارس: یک آهنگساز آمریکایی که از طریق یکی از سایت‌های معروف خرید اینترنتی در آمریکا یک دستگاه تلویزیون سفارش داده بود، در عوض یک قبضه مسلسل اتوماتیک ارتش این کشور را دریافت کرد.

سایت‌های خرید اینترنتی در آمریکا مسلسل اشانتیون می‌دهند +عکس

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "یو اس ای‌ تودی"، مردی در واشنگتن که قصد خرید یک دستگاه تلویزیون را داشته با مراجعه به سایت خرید اینترنتی "آمازون" تلویزیون مورد نظر خود را سفارش می‌دهد اما در منزل خود به جای تلویزیون یک قبضه مسلسل اتوماتیک که متعلق به ارتش آمریکا است دریافت می‌کند.

بنا بر این گزارش، هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است.

"ست هورویتس" آهنگساز 39 ساله‌ای که در واشنگتن زندگی می‌کند هفته گذشته در سایت Amazon.com یک تلویزیون 39 اینچی سفارش داده بود، اما روز سه شنبه یک جعبه کوچکتر به در منزل وی می‌رسد.

آهنگساز آمریکایی که به جای تلویزیون یک جعبه مسلس اتوماتیک دریافت کرده است

وی در گفت‌وگو با روزنامه "واشنگتن پست" اعلام می‌کند: ابتدا تصور کردم که شرکت برایم یک میز تلویزیون کوچک نیز ارسال کرده که زودتر از خود تلویزیون رسیده است. اما پس از تحویل بسته و بردن آن به داخل منزل و سپس باز کردن این بسته متوجه شدم که یک قبضه مسلسل اتوماتیک Sig Sauer SIG716 که متعلق به نیروهای ارتش آمریکا است و نظامیان آمریکایی 50 سال است که با خود حمل می‌کنند، برایم ارسال شده است.

بنا بر این گزارش، این نوع مسلسل اتوماتیک توسط نیروهای ارتش آمریکا و همچنین نیروهای پلیس در این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسلسل اتوماتیک ارتش آمریکا مدل Sig Sauer SIG716

این آهنگساز آمریکایی با تعجب به خبرنگار واشنگتن پست گفت: من واقعا گیج شده بودم که چطور همچین اشتباهی رخ داده است. این اتفاق مرا بسیار متعجب کرد چرا که دیدم چقدر ساده یک قبضه اسلحه می‌تواند در منزل یک نفر برسد، نه تنها یک تفنگ بلکه یک مسلسل واقعی.

بر اساس این گزارش، روی جعبه این مسلسل ارسالی، علاوه بر نام و نشانی این فرد، نام و نشانی یک فروشگاه اسلحه فروشی و همچنین ارسال کننده آن نیز ذکر شده بود که البته هیچ یک از این فروشگاه یا حتی ارسال کننده آن شناسایی نشدند.

این در شرایطی است که خشونت‌های خیابانی و حوادث تیراندازی در آمریکا روز به روز افزایش می‌یابد و هر روزه شاهد گزارش‌های مختلفی از این گونه حوادث هستیم.

از جدیدترین و خبرسازترین حوادث تیراندازی در آمریکا می‌توان به حادثه چند روز پیش تیراندازی در یکی از معابد سیک‌ها در ایالت ویسکانسین که 7 کشته و 20 زخمی بر جا گذاشت و یا تیراندازی چند هفته گذشته در سینمایی در کلورادو که 12 کشته و 58 زخمی بر جا گذاشته بود، اشاره کرد.

انتهای پیام/ض.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول