اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

پروژه‌های مهر ماندگار احساس مسئولیت دولت در قبال مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: پروژه‌های مهر ماندگار نشانگر احساس مسئولیت عمیق دولت در قبال مردم است تا دامنه خدمات گسترده و فعالیت‌ها فراگیر شود.

پروژه‌های مهر ماندگار احساس مسئولیت دولت در قبال مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های مهر ماندگار اردبیل اظهار داشت: در این شهرستان 19 پروژه مهر ماندگار با سرمایه‌گذاری 985 هزار و 46 میلیارد ریال اجرا می‌شود که امیدواریم تا پایان دولت دهم با تزریق اعتبار و همت مسئولان بتوانیم این پروژه‌ها را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: از عمده پروژه‌های مهر ماندگار اردبیل دانشگاه علوم پایه اردبیل، خوابگاه 120 نفره، بیمارستان سوانح و سوختگی، مرکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی و احداث بزرگراه اردبیل – فیروزآباد به همراه مجتمع آبرسانی شهید صدآفرین است.

اکبری با اعلام این‌که دولت در قالب پروژه‌های مهر ماندگار سعی دارد با تمام توان و ظرفیت یک سال باقی‌مانده را قدر دانسته و عرصه خدمت‌رسانی خود را تکمیل کند، خاطرنشان کرد: در هفت سال گذشته دولت با تمام توان و ظرفیت و شبانه‌روزی کوشیده است تا رضایت مردم را فراهم آورد که امیدواریم این تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی مورد رضایت خداوند و مردم قدرشناس ایران و استان اردبیل قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: دولت خدمتگزار سعی می‌کند میراث کمتری را به صورت پروژه‌های نیمه‌تمام و نافرجام به دولت‌های بعدی واگذار کند و در همین زمینه پروژه‌های قابل افتتاح و نیمه‌تمام باقی‌مانده را از درصد پایین تا متوسط لحاظ کرده تا در یک فرآیند یک ساله بتواند آنها را تکمیل و تحویل مردم دهد.

وی شاخص‌ترین پروژه عمرانی در حال اجرا در مرکز استان را اتصال راه‌آهن اردبیل به شبکه سراسری اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه براساس وعده و تأمین منابع مالی از چند حوزه تا پایان دولت خدمتگزار افتتاح شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل در مورد مدرسه شبانه‌روزی ناحیه دو اردبیل نیز بیان کرد: این مدرسه در قالب شش کلاس درس و با پیشرفت 30 درصد در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری انجام شده برای آن بالغ بر 10 هزار و 75 میلیارد ریال است که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

اکبری همچنین تکمیل سالن دو میدانی مجموعه علی دایی و همچنین تکمیل سالن روستای آراللوی اردبیل را با هدف افزایش سرانه ورزشی خاطرنشان کرد و گفت: این پروژه‌ها به سرعت در حال تکمیل شدن هستند که امیدواریم تا مرداد سال آینده شاهد بهره‌برداری از این مجموعه‌های فرهنگی باشیم.

وی افزود: احداث سایت اورژانس اجتماعی، سد خاکی پیله‌سحران، مجتمع فرهنگی، هنری باغ عارف، احداث تقاطع غیر همسطح هیر و همچنین تکمیل و راه‌اندازی موزه بزرگ صفویه را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام اعلام کرد.

اکبری تصریح کرد: علاوه بر این پروژه‌ها تعدادی 13 پروژه نیز به صورت عمومی اغلب در مرکز استان با خدمات‌رسانی به تمام شهروندان این استان اجرا می‌شود که انتظار می‌رود این پروژه‌های عمرانی، اقتصادی نیز در موعد مقرر آماده تحویل و بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول