اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس جنوب خوزستان:

خبرگزاری فارس جنوب خوزستان رویکرد سازنده در منطقه دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس جنوب خوزستان گفت: خبرگزاری فارس حوزه جنوب خوزستان در انعکاس اخبار خود منافع و رویکرد سازنده منطقه را دنبال می‌کند.

خبرگزاری فارس جنوب خوزستان رویکرد سازنده در منطقه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عارف دورقی عصر شنبه در بازدید مدیرعامل منطقه آزاد اروند از دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان اظهار کرد: منطقه آزاد اروند در سال‌های اخیر جابه‌جایی چند مدیریت را نظاره‌گر بوده و در این راستا دچار کش و قوس‌های زیادی شده است.

وی افزود: در مدیریت‌های پیشین این سازمان اقدامات فرهنگی و اجتماعی بی‌نظیری چون حمایت‌ از اقشار بی‌بضاعت و نیازمند منطقه صورت گرفت که بسیار ارزشمند و قابل تحسین بوده است.

* منطقه آزاد اروند نشاط اجتماعی ایجاد کند

سرپرست خبرگزاری فارس جنوب خوزستان خاطرنشان کرد: این سازمان به ‌عنوان یکی از قطب‌های مهم اقتصادی و تجاری منطقه باید در راستای ایجاد نشاط اجتماعی شهروندان تلاش و در این راستا کار را با جدیت هرچه تمام دنبال کند.

وی با بیان اینکه البته در راستای تحقق اهداف منطقه آزاد اروند باید مسئولان و مدیران بخش‌های اجرایی شهرستان حمایت و تعامل را در دستور کار قرار دهند، گفت: امیدواریم با وجود ظرفیت‌های بالای منطقه، این سازمان در آینده‌ای نزدیک چهره اقتصادی و اجتماعی شهر را متحول کند.

* عدم استفاده از نیروهای بومی از عمده‌ترین مشکلات منطقه است

دورقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از عمده مشکلات این منطقه عدم استفاده از نیروهای بومی در شهرستان است، گفت: با وجود ظرفیت و قابلیت‌های بالای شهرهای آبادان و خرمشهر در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، اما بسیاری از نیروهای بومی این منطقه به دلیل نبودن شغل مناسب به مناطق هم‌جوار عزیمت می کنند در حالی ‌که نیروهای غیربومی در بخش‌های اجرایی شهرستان مشغول به ‌کار هستند و این مسئله برای شهرهای آبادان و خرمشهر به یک معضل تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه آمار مهاجرت از استان خوزستان رو به رشد است، بیان کرد: امیدواریم با تخصص حضرتعالی در حوزه اقتصادی بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد حل مشکلات موجود در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و حذف کمبودها و محرومیت‌های این مناطق باشیم.

* خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار، منافع منطقه را دنبال می‌کند

سرپرست خبرگزاری فارس جنوب خوزستان تصریح کرد: خبرگزاری فارس جنوب خوزستان همواره در انعکاس اخبار خود، منافع و رویکرد سازنده منطقه را به‌دنبال داشته و در این راستا تاکنون بسیار موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز روزنامه و مطبوعات محلی آبادان بین 60 تا 70 درصد مطالب خود را از اخبار این خبرگزاری تغذیه می‌کنند، افزود: این سرپرستی در راستای اشراف بر نحوه انعکاس اخبار خود در رسانه‌های ملی و محلی همواره روزانه اخبار سایت‌های مختلف و روزنامه و هفته‌نامه‌ها را رصد می‌کند.

دورقی اضافه کرد: این امور در راستای تأثیرگذاری و جریان‌سازی اخبار این حوزه در سطح ریز و کلان است که البته در این راستا با وجود کادر خبری مجرب، تاکنون بسیار مؤثر و موفق عمل شده است.

* رویکرد خبرگزاری تعالی و تحقق اهداف نظام است

وی با بین اینکه رویکرد این خبرگزاری در راستای تعالی و تحقق اهداف نظام است، ادامه داد: از مسئولان و مدیران سازمان‌ها و نهادهای اجرایی می‌خواهیم آمار و اطلاعات حوزه فعالیت خود را برای انعکاس و آگاه‌سازی مردم در اختیار رسانه‌ها قرار داده و با این اقدام، اعتمادسازی کنند.

* مردم حق دارند از عملکرد مسئولان مطلع شوند

سرپرست خبرگزاری فارس جنوب خوزستان همچنین عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی ضعیف مردم آبادان و خرمشهر، این مردم حق دارند بدانند که مسئولان برای آنها چه کارهایی انجام داده و می‌دهند.

وی در پایان با تشکر از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان، حضور وی را مایه خیر و برکت برای ادامه اهداف متعالی پیش‌ روی این خبرگزاری دانست.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول