اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس رنگ و بوی مردمی بگیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:‌ ضرورت دارد برنامه‌های هفته دفاع مقدس رنگ و بوی مردمی و غیر‌دولتی به خود بگیرد تا خود مردم در صحنه حاضر بوده و به انجام وظیفه بپردازند.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس رنگ و بوی مردمی بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت:‌ تلاش می‌کنیم با محوریت مردم و نهاده‌های غیر‌دولتی در شأن حماسه آفرینان هشت سال جنگ تحمیلی و پاسداشت دلاور‌مردی‌های آنها برنامه امسال تدارک دیده شده و هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: جامعه باید از آورد‌های ارزشمند دفاع مقدس و شاهکار حماسه‌آفرینی جوانان این مرز و بوم بهره‌مند شده و با نوآوری‌های جدید سعی کنیم این عزت و سربلندی ماندگار را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل یکی از درس‌های به یاد ماندنی هشت سال جنگ تحمیلی را اتکا به خویشتن و پایداری و حفظ وحدت در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های نظام‌های بیگانه توصیف کرد و یادآور شد: این فرهنگ باید به نسل‌های بعدی انتقال یابد تا قسمتی از رسالت خودمان را انجام داده و توفیق حضور در سنگر جهاد را تجربه کنیم.

خوشبخت گفت:‌ در کنار برنامه‌های متداول و معمولی در هفته دفاع مقدس امسال در صدد هستیم با همکاری دستگاه‌های مختلف برنامه‌های متنوع‌تری را تدارک ببینیم تا در کنار رژه نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک، غبار‌روبی مزار شهیدان، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و ده‌ها برنامه مشابه بتوانیم بخشی از وظایف و رسالت خود را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول عنوان کرد: حرکتی که از سال گذشته به عنوان یک اقدام ابتکاری آغاز شده است راه‌اندازی گنجینه شهدا در مجموعه‌های دولتی، ورودی دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات و نهادهای انقلابی است که جهاد کشاورزی در سه سال اخیر یک حرکت شایسته و ماندگاری را در این زمینه انجام داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با قدردانی از مدیران جهاد کشاورزی استان و پرسنل زحمتکش آن بیان داشت‌: جهاد کشاورزی در مستند‌سازی آثار شهیدان جهادی، برپایی نمایشگاه‌ها و برگزاری یادواره‌های شهدا و طراحی یک گنجینه ارزشمند شهیدان جهادی اقدام مثبت و مطلوبی را انجام داده است.

خوشبخت همچنین از همت سپاه استان در برپایی نمایشگاه رزمی – فرهنگی دفاع مقدس با محوریت عملیات‌های هشت سال جنگ تحمیلی افزود: ‌امسال نیز این برنامه باید با پشتیبانی و همراهی دستگاه‌ها و مشارکت مردم برگزار شود تا مردم در هفته دفاع مقدس با برخی از دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس از روز جمعه با رژه نیروهای مسلح آغاز شده سپس با حضور آحاد مردم و دلاوران هشت سال جنگ تحمیلی نماز عبادی – سیاسی جمعه هر چه با شکوه‌تر برگزار شده و در دومین روز این هفته نیز که همزمان با اول مهرماه و بازگشایی مدارس است برنامه‌های متنوعی در مدارس و مراکز علمی – دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در پایان سخنان خود نامگذاری امسال را به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و مطرح شدن موضوع اقتصاد مقاومتی را در شکستن تحریم‌ها و تهدید‌های استکبار جهانی خاطرنشان کرد و اظهار داشت: به میمنت این هفته برنامه‌هایی نیز متناسب با شعار سال برگزار می‌شود تا جبهه متحد داخلی علیه استکبار جهانی در شکستن آثار تحریم نمود و جلوه خاص پیدا کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول