اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

مامور تقلبی به دست قانون افتاد

خبرگزاری فارس: مامور قلابی که با ترفندهای مختلف به اخاذی میلیونی از شهروندان گیلانی اقدام می‌کرد دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

مامور تقلبی به دست قانون افتاد

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ کریمی، رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: در پنجم مرداد امسال گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فردی در پوشش پلیس با یک پراید سفید رنگ از مردم به شگردهای مختلف اخاذی می‌کند از کلانتری‌های فومن به پلیس آگاهی این شهرستان ارجاع شد.

کریمی افزود: در ابتدای بررسی این پرونده ماموران دریافتند این مرد ناشناس نه تنها تحت عنوان مامور بلکه با معرفی خود به عنوان کارمند کمیته امداد و ارائه کارت شناسایی جعلی با دادن وعده واهی از مردم اخاذی کرده و پس از آن به سرعت از محل متواری شده‌ است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه بررسی‌ها در حالی ادامه داشت که اعمال مجرمانه این فرد در دل شهروندان هراس ایجاد کرده بود، گفت: با توجه به وسعت حوزه شهر و انعکاس فعالیت این مجرم رسیدگی ویژه در دستور کار قرارگرفت و نهایتا ین فرد با انجام اقدامات فنی و پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از حضور در مقر پلیس در مواجه حضوری با مالباختگان به عنوان کلاهبردار شناخته شد و لب به اعتراف گشود.

کریمی خاطر نشان کرد: متهم 57ساله به نام اسفندیار،اهل و ساکن کرج است که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که  سوابق متعددی از جمله سرقت مسلحانه در کارنامه وی به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان افزود: این متهم در طی بازجویی‌ها صراحتاً به اخاذی و جعل عنوان از مردم اعتراف و بیان کرد که در هر زورگیری و اخاذی حدود یک میلیون تومان از مالباخته به سرقت برده است.

کریمی با بیان اینکه تاکنون ۶ مالباخته از این مامورقلابی ناجا و کمیته امداد شکایت کرده‌اند گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده در اختیارمقام قضایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول