اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

دعوت احمدی‌نژاد از روسای جمهور غنا و لیبریا برای شرکت در نشست تهران

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزارت خارجه کشورمان که به غنا سفر کرده، پیام دعوت احمدی‌نژاد از روسای جمهور غنا و لیبریا برای شرکت در شانزدهمین نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران را تسلیم کرد.

دعوت احمدی‌نژاد از روسای جمهور غنا و لیبریا برای شرکت در نشست تهران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، امیرمنصور برقعی فرستاده ویژه رئیس جمهور و قائم مقام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در مراسم خاکسپاری "جان ایوان آتامیلز" رئیس جمهور فقید غنا به این کشور سفر کرده، پیام دعوت محمود احمدی‌نژاد را به "جان درامانی ماهاما" رئیس جمهور غنا به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران تسلیم کرد.

رئیس جمهور غنا در این دیدار ضمن قدردانی از پیام‌های تسلیت رئیس جمهور کشورمان، از خدمات جمهوری اسلامی ایران به مردم محروم غنا قدردانی و ابراز امیدواری کرد کشور متبوعش در سطح عالی در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران حضور یابد.

امیرمنصور برقعی پیش از این دیدار با محمد مومنی وزیر امور خارجه غنا دیدار و به همراه وی با رئیس جمهور این کشور ملاقات کرد.

فرستاده ویژه رئیس جمهور همچنین در دیدار با خانم "الن جانسون سرلیف" رئیس جمهور لیبریا، پیام دعوت رئیس جمهور کشورمان را تسلیم وی کرد.

رئیس جمهور لیبریا در این دیدار ضمن قدردانی از ارسال دعوتنامه و نیز تلاش جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط خود با کشورهای آفریقایی، نسبت به حضور کشورش در این اجلاس اعلام آمادگی کرد.

خانم سرلیف در پایان بر اراده دولت لیبریا به منظور گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول