اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با صدور بیانیه ای صورت گرفت

قدردانی سوریه از تلاش‌های ایران برای حل بحران این کشور

خبرگزاری فارس: وزارت امور خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه و کمک به این کشور برای عبور از وضعیت موجود قدردانی کرد.

قدردانی سوریه از تلاش‌های ایران برای حل بحران این کشور

به گزارش فارس به نقل از پایگاه"الانتقاد"، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این وزارتخانه از نشست مشورتی تهران که در تاریخ 9 آگوست جاری برگزار شد و هدف از آن تقویت تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور کمک به سوریه برای برون رفت از بحران کنونی این کشور بر اساس اجرای طرح 6 بندی "کوفی عنان" فرستاده قبلی سازمان ملل و نیز مهیا کردن زمینه‌ای برای گفت‌وگوی ملی در فضای مسالمت‌آمیز بود، تشکر و قدردانی می‌کند.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود همچنین از بیانیه صادره از این نشست استقبال و تاکید کرد که از جمهوری اسلامی ایران و همه کشورهای شرکت‌کنندگان در این نشست به خاطر تلاش‌های صورت گرفته در جهت کمک به سوریه برای پشت سر گذاشتن بحران این کشور با استناد به اصل دفاع از حق در برابر باطل و حمایت از خواسته‌های مشروع ملت سوریه از طریق گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز ملی در فضای آرام به دور از هر گونه دخالت بیگانگان در امور داخلی سوریه، قدردانی می‌کند.

در این بیانیه همچنین آمده است که وزارت امور خارجه سوریه برای عملی کردن این طرح‌های مثبت و سازنده تلاش کرده و تماس با کشورهای ذینفع و تمامی طرف‌هایی که طرح‌های سازنده برای کمک به سوریه ارائه می‌کنند، ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/++ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول