اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسم رضایی در گفت‌وگو با فارس:

مدیون مردم هستیم / باید در روزهای سخت همدم و یاورشان باشیم

خبرگزاری فارس: مرد طلایی کشتی فرنگی المپیک لندن با اعلام اینکه مدال طلای خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی تقدیم می‌کنم، گفت: کمک‌های نقدی و دارویی خود را برای زلزله‌زدگان ارسال می‌کنم.

مدیون مردم هستیم / باید در روزهای سخت همدم و یاورشان باشیم

قاسم رضایی دقایقی قبل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آمل بیان کرد: مردم در پیروزی‌های‌مان نقش اساسی داشتند و همه مدال‌آوری و افتخارآفرینی خود را مدیون مردم کشورمان و دعای خیرشان می‌دانم.

وی افزود: اگر در المپیک 2012 لندن تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب مدال‌های رنگارنگ نسبت به ادوار گذشته کارنامه بسیار خوبی کسب کرد همه و همه حاصل دعای خیر و خلوص نیت مردم بوده که من از همه آنها صمیمانه تشکر می‌کنم.

رضایی با اعلام اینکه اگر مردم برای پیروزی‌مان دست به دعا شدند ما نیز باید در روزهای سخت همدم و یاورشان باشیم، اذعان کرد: مدال طلای المپیک 2012 لندن در وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی را تقدیم زلزله‌زدگان هریس و ورزقان استان آذربایجان شرقی می‌کنم.

وی اضافه کرد: این حادثه دلخراش قلب همه ملت ایران اسلامی را به درد آورده همچنین بعد از رقابت‌های المپیک از این ضایعه اسفبار اطلاع پیدا کردم که با شنیدن آن بسیار متاثر و ناراحت شدم.

مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن با اعلام اینکه قصد داشتم تا برای ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده کشورمان و بازماندگان افرادی که در این حادثه جان خود را از دست دادند عازم استان آذربایجان شرقی شوم، ادامه داد: این مهم به خاطر مراسم استقبال در شهرستان آمل و لطف همه مردم مازندران محقق نشد ولی از همین جا مدال خود را تقدیم همه آذری زبان‌های کشورمان کردم تا این حرکت کوچک برای مردم زلزله‌زده کشورمان کارساز باشد.

رضایی با ابراز اینکه امیدوارم توانسته باشم همدردی خود را با بازماندگان این حادثه اعلام کنم، گفت: کمک‌های نقدی و خریدهای دارویی نیز در نظر دارم تا در روزهای آینده برای زلزله‌زدگان ارسال کنم و اگر بتوانم نیز با سفر به این استان قصد دیدار از نزدیک مردم حادثه دیده کشورمان را دارم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول