اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری

اولین مرکز میوه و تره‌بار در رباط کریم احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم از احداث اولین مرکز میوه و تره‌بار در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

اولین مرکز میوه و تره‌بار در رباط کریم احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان پور عصر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده امسال یک مرکز میوه و تره‌بار در این شهرستان به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: براساس مصوبات کمیته تنظیم بازار شهرستان احداث مرکز عرضه میوه و تره‌بار، شهرداری رباط کریم آغاز شده است که امیدواریم با احداث این مهم زمینه رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار رباط کریم بر توسعه خدمات رسانی به مردم تأکید کرد و افزود: مسئولان باید با ارائه امکانات رفاهی و خدماتی زمینه آرامش و رفاه مردم را فراهم کنند تا علاوه بر آبادانی شهر شاهد افزایش رضایتمندی مردم از نحوه عملکرد مسئولان توسط مردم نیز باشیم.

سلیمان پور اظهار داشت: شهرستان رباط کریم دارای استعدادها و توانمندی‌های بسیار بالایی است که با استفاده از آن می‌توانیم رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این شهرستان را در آینده شاهد باشیم.

*حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس

وی در ادامه سخنان خود بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: حضور همه جانبه و یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی محکم بر یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود.

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: همان طور که در سال‌های گذشته مردم این شهرستان با حضور همه جانبه خود برگ زرینی را برای این شهرستان به ارمغان آوردند امسال و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز مردم این شهرستان با حضور پرشور خود لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌اندازد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول