اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سخنرانی سید حسن نصرالله آغاز شد

خبرگزاری فارس: سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم روز جهانی قدس از دقایقی پیش آغاز شده است.

سخنرانی سید حسن نصرالله آغاز شد

به گزارش فارس، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم این حزب از دقایقی پیش آغاز شد، این مراسم برای گرامیداشت روز جهانی قدس ترتیب داده شده و در سالن شهید سید محمد باقر صدر در حال انجام است.

پرداختن به تاریخ جنایات صهیونیست‌ها در بیش از شصت سال موجودیت این غده سرطانی در منطقه و اشاره به توطئه های منطقه ای این رژیم در سوریه و لبنان و سایر کشورها در دوره کنونی از محورهای احتمالی این سخنرانی است.

مردم لبنان صبح امروز نیز در راهپیمایی گسترده ای در شهر النبطیه با حضور نمایندگانی از حزب الله لبنان از جمله محمد رعد رئیس فراکسیون این حزب در پارلمان شرکت کردند.

 

اجرای موسیقی های حماسی، مانورهای گروه های ویژه با پرچم های لبنان و فلسطین به نشانه بازگشت آوارگان و اجرای برنامه های رزمی توسط کودکان و نوجوانان لبنانی از دیگر برنامه های این راهپیمایی بود. 

 

شرکت کنندگان همچنین تصایری از امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و امام موسی صدر و سید حسن نصرالله و تصاویری از شهدای مقاومت لبنان در دست داشتند.

عصر دیروز نیز تظاهراتی به همت حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس در منطقه بوابه فاطمه برگزار شده بود که به تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی لبنان منجر شد و نظامیان صهیونیست بدون توجه به تمامیت ارضی لبنان سه بمب دودزا به سوی خاک لبنان در مسیر العدیسه به کفرکلا شلیک کردند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول