اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد:

ارائه نرم‌افزار زیارت اهل قبور به صورت مجازی در نمایشگاه السیت پنجم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، گفت: در نمایشگاه امسال السیت پنجم کامل‌ترین نرم‌افزارهای GIS اموات برای زیارت مجازی قبور ارائه می‌شود.

ارائه نرم‌افزار زیارت اهل قبور به صورت مجازی در نمایشگاه السیت پنجم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید کمال‌الدین شاهچراغی صبح امروز در آستانه برگزاری نمایشگاه السیت 91 مشهد، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال نرم افزارهای ما در کامل‌ترین حالت خود ارائه می‌شود و مردم می‌توانند با استفاده از نرم افزار GIS اموات خود را به صورت مجازی زیارت کنند.

شاهچراغی تصریح کرد: نرم‌افزار GIS اموات شاخص‌ترین نرم‌اافزار سازمان فردوس‌ها در نمایشگاه السیت پنجم است و ما موفق شدیم با بروز کردن این نرم‌افزار جدیدترین تصاویر از آرامگاه اموات را در اختیار خانواده این عزیزان در سراسر جهان قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد ادامه داد: سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با 10 نرم‌افزار جامع در نمایشگاه السیت پنجم حضور دارد.

وی با بیان اینکه سازمان فردوس‌ها همه نرم افزارهای کاربری خود را به نمایشگاه السیت 91 می‌آورد، گفت: هم اکنون در حدود 350 هزار متوفی در بهشت رضا مدفون هستند، از ماه‌ها قبل اطلاعات مورد نیاز این اموات از نخستین نفر اسکن شده و امروز ما شاهد تشکیل یک بایگانی کامل از تمام اموات مدفون در بهشت رضا هستیم.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد کامل بودن خدمات ارائه شده توسط سازمان‌های مختلف را مهم‌ترین ویژگی السیت 91 امسال دانست و گفت: با توجه به اینکه مدیران شهری برنامه‌ریزی‌های خود را برای نمایشگاه امسال از ماه‌های گذشته آغاز کرده‌اند در نتیجه قطعاً ما امسال شاهد یک نمایشگاه قدرتمند خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با اشاره به اینکه شهر الکترونیک نیاز امروز مردم است و زیر ساخت‌هایی که در مشهد وجود دارد این شهر را مستحق داشتن امکانات بیشتر کرده است، افزود: با تلاش مدیران شهری امروز ما شاهد فاصله زیاد مشهد در مقایسه با دیگر شهرهای ایران در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول