اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

مرکز تشخیص ناباروری در سنندج راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از راه‌اندازی مرکز تشخیص ناباروری سنندج در هفته دولت خبر داد.

مرکز تشخیص ناباروری در سنندج راه‌اندازی می‌شود

طیب قدیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مرکز تشخیص و درمان ناباروری در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج احداث شده است.

وی سرمایه‌گذاران راه‌اندازی این مرکز را یکی از خیران کردستانی و دانشگاه علوم پزشکی استان خواند و تصریح کرد: 4.5 میلیارد ریال اعتبار ساخت این مرکز توسط مرحوم جعفر ضمیر از خیران استان تامین شده است.

وی بیان داشت: توسط دانشگاه علوم پزشکی استان هم 7.5 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات این مرکز اختصاص داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این دانشگاه در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: ساختمان دانشکده دندان‌پزشکی به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار هم در هفته گرامیداشت دولت افتتاح می‌شود.

قدیمی اعتبار هزینه شده برای فاز اول احداث دانشکده دندانپزشکی در استان را 24 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تکمیل و تجهیز این دانشکده جزو مصوبات سفرهای دوم و سوم هیئت دولت است.

وی افزود: نوسازی و تجهیز ساختمان اورژانس کودکان در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است که اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 408 میلیون ریال اعتبار استانی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجائی و باهنر، بر ضرورت حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های این شهیدان تاکید کرد و گفت: برای ساختن ایرانی اسلامی و آباد، جوانان امروز ایران باید از شهدایی چون رجایی و باهنر سرمشق و الگو بگیرند.

قدیمی تصریح کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام ‌خمینی(ره) و شهدا و همچنین خدمت دوچندان به ولی‌نعمتان نظام اسلامی است.

وی همچنین هفته دولت را فرصتی برای ارائه دستاوردهای نظام دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید کارکردهای نظام اسلامی را به صورت مستند و مستدل و واقعی برای مردم بیان کنند تا مورد پذیرش آنان قرار گیرد.

قدیمی در پایان عنوان کرد: بیان دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت موجب آشنایی بیش از پیش مردم با خدمات، برنامه‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول