اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مردانی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تمدید مهلت درج نیاز دانشگاه‌ها برای جذب هیئت علمی/اعلام نیاز 13 هزار نفر تا کنون

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به تمدید مهلت درج نیاز دانشگاه‌ها برای جذب هیئت علمی تا 10 شهریورماه، گفت: دانشگاه‌های کشور تا کنون نیاز به 13 هزار عضو هیئت علمی را اعلام کرده‌اند.

تمدید مهلت درج نیاز دانشگاه‌ها برای جذب هیئت علمی/اعلام نیاز 13 هزار نفر تا کنون

 محمد رضا مردانی، رئیس مرکز جذب وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه دانشگاه‌ها تا 10 شهریورماه مهلت دارند تا با ورود به سامانه مربوطه نسبت به ثبت‌ نیاز خود به عضو هیئت علمی اقدام کنند، افزود: تا کنکون 220 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی نیازهای خود به عضو هیئت علمی را اعلام کرده‌اند.

به گفته وی تا کنون از سوی دانشگاه‌های کشور 13 هزار نیاز هیئت علمی در سامانه ثبت شده است که از این تعداد 3 هزار نفر بورسیه، 7 هزار و 700 نفر پیمانی با مدرک دکترا، 800 نفر پیمانی با مدرک کارشناسی ارشد، هزار و 200 نفر طرح سربازی با مدرک دکترا و 300 نفر طرح سربازی با مدرک کارشناسی ارشد اعلام نیاز شده است.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به آغاز دور جدید ثبت‌نام داوطلبان برای جذب هیئت علمی از 20 شهریورماه، خاطرنشان کرد: متقاضیان جذب و بورس هیئت علمی دانشگاه‌های کشور می‌توانند از 20 شهریورماه براساس نیازهای اعلام شده در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول