اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران خبر داد

بازگشایی پل گرگر شوشتر از 10 مهر ماه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از بازگشایی پل گرگر شوشتر پس از چهار سال انسداد خبر داد و گفت: پیمانکار به جد در حال تلاش در این باره است.

بازگشایی پل گرگر شوشتر از 10 مهر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد حاج‌رسولی‌ها پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه تونل بلیتی و پل گرگر شوشتر اظهار داشت: با مساعدت‌هایی که در شرایط کنونی در پروژه پل گرگر انجام شده استقرار شده تا پیمانکار در مدت زمان 40 روز این پروژه را به اتمام برساند و مقدمات کار را برای بازگشایی این پل فراهم کند.

وی افزود: در ماه‌های گذشته با تلاش نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اقدامات اساسی برای رفع مشکل این پل انجام شده است و در شرایط کنونی مشکلی از نظر تأمین اعتبار و .... وجود ندارد.

حاج‌رسولی‌ها خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته از نظر اداری مشکلاتی وجود داشت که در شرایط کنونی همه آن مشکلات برطرف شده‌اند و به این دلیل مجوزهای لازم برای این پروژه اخذ شده است و پیمانکار هیچ دغدغه‌ای جز اتمام پروژه نخواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در تونل بلیتی افزود: پروژه تونل بلیتی و پل گرگر شوشتر از پروژه‌های بزرگی هستند که در شهرستان شوشتر در حال اجراست و تا نیمه دوم سال 1392 این دو پروژه به طور کامل به پایان می‌رسد اگرچه قرارداد منعقد شده با پیمانکار تا پایان سال 1392 است ولی در تلاش هستیم تا زودتر از این موعد پروژه مذکور به پایان برسد.

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران تأکید کرد: چنین پروژه‌هایی به دلیل وجود آثار تاریخی بسیار زمان‌بر خواهند بود و به این دلیل زمان زیادی صرف شده است تا طرح تهیه شده به تصویب میراث فرهنگی برسد.

پل گرگر شوشتر از تیرماه سال 1388 ریزش کرده است و تا کنون نیز مسدود است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول