اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

وزارت نیرو مشکلات کشاورزان شوشتری را حل کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکلات کشاورزان شوشتری شد و گفت: مسئولان در این باره اهتمام ورزند.

وزارت نیرو مشکلات کشاورزان شوشتری را حل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با مدیرعامل منابع آب ایران اظهار داشت: در شرایط کنونی کشاورزان در سطح شهرستان شوشتر دارای مشکلات عدیده‌ای است که بخش اعظم این مشکلات به وزارت نیرو مربوط است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات کشاورزان تأکید کرد: مشکلات کشاورزان تنها به دلیل احداث شبکه‌های فرعی در زمین‌هاست که به دلیل در اختیار قرار دادن زمین برای احداث شبکه مشکلات زیادی به وجود آمده است زیرا کشاورزان مقروض محسوب می‌شوند و هیچ وامی نمی‌توانند دریافت کنند.

وی با اشاره به دیگر مشکلات کشاورزان در این شهرستان تأکید کرد: در بخش عقیلی شهرستان شوشتر به ویژه در روستای حیدر چاه‌های آب احداث شده برای کشاورزان در حال شور شدن است و باید در این باره رسیدگی شود.

وی با اشاره به دلایل این موضوع افزود: این اتفاق تنها به دلیل وجود نمک در دریاچه سد گتوند است که باعث سرایت به چاه‌های این منطقه شده است البته وزارت نیرو در این باره باید بررسی‌های لازم را برای ادعاهای کشاورزان انجام دهد و در صورت صحت موضوع برای رفع مشکل اقدام کند.

سادات ابراهیمی تأکید کرد: اصلی‌ترین مشکل در سطح شهر شوشتر پل گرگر است و تونل بلیتی در اولویت دوم قرار دارد و به این دلیل باید کوشید تا مشکل این پل در اسرع وقت برطرف شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول