اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد خبر داد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 34 طرح در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: 34 طرح در هفته دولت در شهرستان گناباد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 34 طرح در هفته دولت

محمد صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در گناباد اظهار داشت: بهره‌برداری از مدرسه استثنایی شهید علویان، بهره‌برداری از اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی گناباد، بهره‌برداری از شبکه برق فشار ضعیف در مسکن‌های مهر شهرک شهرجو از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: بهره‌برداری از سالن ورزشی دبیرستان ملامظفر، برق‌رسانی به مسکن مهر بیدخت، بهره‌برداری از نمازخانه و سردخانه آرامستان شهر بیدخت، کلنگ‌زنی سالن ورزشی چندمنظوره روستای روشناوند و به‌سازی و مرمت گنبد امام‌زاده دیسفان از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از بند خاکی روستای گیسور، بهره‌برداری از منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهره‌برداری از فازهای 1 و 2 مجتمع آب‌رسانی رحمت‌آباد، بهره‌برداری از سیستم یکپارچه‌سازی واحد شهرسازی، نصب و راه‌اندازی تلویزیون شهری از برنامه‌های دیگر است.

صفایی تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستای رحمت‌آباد، بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای رحمت‌آباد، کلنگ‌زنی محوطه‌سازی و بازدید از فعالیت‌های عمرانی انجام شده در مجموعه مرقد علامه بهلول از دیگر برنامه‌های هفته دولت در گناباد است.

وی افزود: کلنگ‌زنی احداث کارخانه صنایع تبدیلی آلوئه‌ورا، کلنگ‌زنی مدرسه ابتدایی روستای بیلند، بهره‌برداری از طرح‌های آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی روستای قوژد، کلنگ‌زنی مرکز بهداشتی و درمانی روستای زیبد از دیگر برنامه‌ها است.

صفایی تصریح کرد: بهره‌برداری از منازل مددجویان کمیته امداد امام روستای قوژد، احداث باغ گل محمدی، بهره‌برداری از 18 واحد مسکن مهر کاخک، بهره‌برداری از منازل مددجویان کمیته امداد امام روستای سنو و آب‌رسانی به مسکن مهر شهر کاخک از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی بیان داشت: برق‌رسانی به مسکن مهر کاخک، برق‌رسانی به روستای ترنج، آب‌رسانی به روستای کلاته نو، کلنگ‌زنی و برق‌رسانی به روستای ایدو، بهره‌برداری از دو مورد چکدم کابیونی در بخش کاخک، کلاته شور و کندل، راه‌اندازی سایت تلفن همراه روستای دیسفان از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول