اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق ویدئوکنفرانس توسط استاندار

1200 پروژه گیلان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان یک‌هزار و 200 پروژه با اعتبار بالغ بر 850 میلیارد تومان را به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

1200 پروژه گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی از طریق ویدئو کنفرانس در محل استانداری گیلان بیش از یک‌هزار و 200 پروژه استان را به صورت همزمان افتتاح کرد.

263 واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی، 159 واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی بهزیستی و پنج پروژه اشتغال‌زایی از جمله پروژه‌ها بوده است.

17 پروژه آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی و شرکت توزیع برق، گاز‌رسانی به شش پروژه مسکن مهر و 59 روستا، 10 جایگاه سوخت، 35 واحد صنعتی و دو شهر صنعتی از دیگر پروژه‌ها بوده است.

160 طرح عمرانی و 37 طرح تولیدی، 718 طرح مشاغل خانگی و 543 طرح توسعه بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی، 120 پروژه صنعت، معدن و تجارت از دیگر پروژه‌هایی بود که با ویدئو کنفرانس افتتاح شدند.

افتتاح 15 پروژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تصفیه‌خانه شهرک صنعتی تالش، افتتاح دو هتل و دو مجتمع اقامتی و پذیرایی از جمله این پروژه‌ها بود.

529 پروژه روستایی با دو هزار میلیارد ریال اعتبار و 100 پروژه شهرداری‌های استان با 300 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه‌های هفته دولت در گیلان بود که با ویدئو کنفرانس افتتاح شدند.

10 سالن ورزشی چند منظوره، دو استخر شنا و 9 زمین فوتبال روستایی و آغاز عملیات اجرایی سایت ورزش‌های سه‌گانه در بندر کیاشهر و نمایشگاه قرآنی بخش نوجوان جزو پروژه‌های مذکور بودند.

احداث، توسعه و تکمیل 27 ایستگاه ماهواره‌ای، افتتاح پنج پروژه مخابراتی و 40 پروژه دانشگاه علوم پزشکی نیز از پروژه‌های افتتاح شده با ویدئو کنفرانس بود.

سامانه 138 الکترونیک استانداری گیلان نیز با 30 خط تلفن برای پاسخگویی به نیازمندی‌های شهروندان استان و...  افتتاح شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول