اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس ابهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس ابهر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس ابهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نقی عزیزخانی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه همه ساله برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای توسط آموزش و پرورش ابهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: گلباران مزار شهدا و همچنین دعوت از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان برای شرکت در مراسم بازگشایی مدارس از برنامه‌های سال جاری است.

وی افزود: نواختن زنگ مقاومت در همه مدارس شهرهای ابهر، صائین‌قلعه و هیدج و همچنین حضور مسئولان ایثارگر شهرستان برای بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس در مدارس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ برنامه‌ریزی برای حضور فرهنگیان بسیجی در نماز جمعه، فراخوان مقاله، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته مقدس است.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه در مدارس ابهر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

عزیزخانی در ادامه با اشاره به کسب مقام دوم آموزش و پرورش ابهر در بخش پرورشی و تربیتی تصریح کرد: ابهر در بخش پرورشی و تربیتی و در 2.5 سال متوالی و در بین 14 منطقه جایگاه دوم استان را کسب کرده است.

وی افزود: ابهر در بحث اداره قرآن و نماز رتبه نخست، در بخش امور تربیتی مقام دوم و در بخش مشاوره تربیتی جایگاه سوم را به دست آورده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به اجرای طرح هجرت سه در ابهر اظهار داشت: این طرح همزمان با همه نقاط استان در 11 تیرماه و مصادف با روز جوان آغاز شد.

وی با بیان اینکه امسال در طرح هجرت 91 عرصه تعریف شده بود، ابراز داشت: مرمت، زیباسازی، دیوار نویسی، لوله‌کشی و رنگ‌آمیزی، بخش‌هایی از امور اجرا شده در طرح هجرت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول