اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان شهید فرامرزی ساری:

مازندران آماده برگزاری رژه هفته دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده پادگان شهید فرامرزی ساری گفت: مازندران آماده برگزاری رژه هفته دفاع مقدس است.

مازندران آماده برگزاری رژه هفته دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن شهرکی ظهر امروز در جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امنیت کنونی جامعه مدیون جانفشانی و جوانمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دشمن موفق نشد حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کند و همین عامل باعث شد تا انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان متمایز شود.

وی ادامه داد: رژه هفته دفاع مقدس امسال با محوریت نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه سال جاری در استان اجرایی می‌شود.

فرمانده پادگان شهید فرامرزی ساری اضافه کرد: رژه نیروهای مسلح سه‌گانه مستقر در مازندران در ساعت هشت صبح در بلوار شهید قاسمی ساری برگزار می‌شود که در این روز اقتدار نیروهای ارتش، سپاه و بسیج به نمایش گذاشته می‌شود.

شهرکی پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون همدلی نیروهای ارتش، سپاه و بسیج به رهبری امام راحل دانست و تصریح کرد: ولایت‌مداری مردم کشور نیز در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری را ایفا کرد.

فرمانده توپخانه لشگر 30 گرگان و پادگان شهید فرامرزی ساری با بیان اینکه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس 14 کمیته در ابعاد مختلف تشکیل شده است، یادآور شد: نیروهای مسلح با تشکیل کمیته‌های فرهنگی، ایثارگران، کودکان و نوجوانان، ورزش و تبلیغات، حفاظت و اطلاعات و نیز امنیت و مالی در برپایی هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس در مازندران فعالیت می‌کند.

وی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه را وظیفه همه اقشار دانست و خاطرنشان کرد: حوزه نیروهای مسلح به عنوان وارثان دفاع مقدس ایثارگری‌هایی را داشتند که نمی‌توان از یاد برد.

شهرکی ادامه داد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس عناصر خوبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل حال و آینده جامعه هستند که از این ظرفیت‌ها باید به خوبی در روایتگری‌ها استفاده شود.

فرمانده توپخانه لشگر 30 ابراز داشت: با استفاده از کانون‌های بازنشستگان، یگانی را با عنوان پیشکسوتان سازماندهی شود تا موجب دلگرمی و نمادی برای افتخارآفرینان جامعه در هشت سال دفاع مقدس باشد.

این مسئول در بخشی از سخنانش با بیان اینکه کنفرانس سران غیرمتعهدها در کمال صحت و امنیت در تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: امیدواریم حاصل این اجلاس نتایج خوبی به نفع کشور باشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول