اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

عناوین روز شمار هفته دفاع مقدس اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عناوین روز شمار سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

عناوین روز شمار هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از 31 شهریور ماه تا 6 مهر ماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: امسال نخستین روز از هفته دفاع مقدس به عنوان بصیرت، شجاعت و ولایت نامگذاری شده که برنامه‌های این روز باید با محوریت رژه نیروهای مسلح نقش نیروهای مسلح در اقتدار ایران اسلامی در سایه ولایتمداری و رهبری برگزار شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: دومین روز از هفته دفاع مقدس به نام دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان نامگذاری شده که برنامه‌های این روز نیز با محوریت دانش‌آموزان، دانشجویان، و اهمیت به دانش و پژوهش در پیشبرد کشور برگزار می‌شود.

ابوحمزه با بیان اینکه سومین روز از هفته دفاع مقدس به عنوان جوانان، آمادگی دفاعی و سربازان نامگذاری شده ادامه داد: اهمیت به پدافند غیر عامل و نقش جوانان و سربازان و رشادت‌های آن‌ها برای اقتدار ایران اسلامی از موضوعاتی است که باید در برنامه سومین روز از هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی عنوان چهارمین روز از هفته دفاع مقدس امسال است که توجه به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حفظ عفاف و ارزش‌های دینی محوریت برنامه‌های این روز را تشکیل می‌دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: پنجمین روز از هفته دفاع به عنوان وحدت، استکبارستیزی و بیداری اسلامی، ششمین روز به عنوان رزمندگان، جهادگران و فرماندهان و هفتمین روز به عنوان شهادت، کرامت و عزت نامگذاری شده که تبیین حماسه بزرگ عملیات ثامن‌الائمه و تجلیل از فرماندهان شهید این عملیات، تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس و غبارروبی از مزار شهدا محوریت برنامه‌های این روزها را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول