اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول 5 هفته

58 پروژه عمران شهری در اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت:‌ در فاصله هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در طول پنج هفته 58 پروژه عمران شهری در شهر اردبیل به همت شورای شهر و شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

58 پروژه عمران شهری در اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 46 میلیارد و 600 میلیون تومان در چهار منطقه شهرداری اردبیل و همچنین شهرداری مرکز افتتاح شده و در اختیار اهالی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فردا در منطقه یک شهرداری اردبیل و در خیابان اصلی نیار پروژه‌های عمران شهری منطقه یک شهرداری اردبیل افتتاح می‌شود.

شهردار اردبیل یادآور شد: هفته دوم شهریور ماه در منطقه سه شهرداری اردبیل و در خیابان ملا‌باشی پروژه کندر‌و، هفته سوم پروژه‌های مشارکتی بازار خشکبار فاز دوم در منطقه چهار شهرداری، هفته چهارم پروژه‌های مشارکتی در جنب شوراسنتر اردبیل و همچنین پنجم مهرماه در منطقه چهار اردبیل خیابان 24 متری پناه‌آباد پروژه‌های شهرداری مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد.

بدری گفت: سیاست ما این است که افتتاح و تکمیل پروژه‌ها و معرفی آنها به صورت کامل و جامع انجام شده تا مردم در جریان خدمات ارائه شده از سوی شهرداری اردبیل قرار بگیرند.

این مسئول عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر اردبیل در یک حرکت بی‌نظیر در نیمه اول سال این پروژه‌ها را با سرمایه‌گذاری 46 میلیارد تومان که در سطح استان بی‌نظیر است تکمیل کرده تا اهالی بتوانند بهتر و مطلوب از آن استفاده کنند.

مدیریت میهمانسرای شهرداری و شورا یکپارچه انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه میهمانسرای شهرداری و شورای شهر اردبیل در شهر توریستی اردبیل باید به شکل منسجم و متشکل مدیریت شود، تصریح کرد: هر چند در حال حاضر مدیریت توانمندی را در این زمینه شاهد هستیم اما باید اخذ مجوزها و واگذاری آن به اعضای شورا و شهرداری طبق یک برنامه‌ زمان‌بندی شده انجام شود تا از اختلال در کار این مجموعه جلوگیری شود.

بدری در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر قرار است این میهمانسرا در اختیار شورا و شهرداری باشد باید به نظافت و وضعیت ظاهری آن توجه شود تا برخی نارضایتی‌ها زدوده شود ولی اگر قرار است واگذاری در کار باشد باید تکلیف هر چه سریع‌تر مشخص شود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول