اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مرند:

8 سال دفاع مقدس درس مقاومت به آزادیخواهان جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مرند، هشت سال دفاع مقدس را درس مقاومت به آزادیخواهان دانست و گفت: همین امر امروز هر تحریمی را بی‌اثر کرده است.

8 سال دفاع مقدس درس مقاومت به آزادیخواهان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، علی قویدل ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با شرکت فرماندهان و مسئولان معاونت‌های سپاه مرند برگزار شد، بسط و گسترش و همچنین تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان را وظیفه همگان دانست.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام جنگ تحمیلی حفظ ارزش‌ها و جمع‌آوری خاطرات و همچنین حفظ آنها به دغدغه بسیاری از رزمندگان آن زمان تبدیل شده است.

قویدل گفت: در این زمان همه و به خصوص رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وظیفه داریم از آنچه در آن دوران خلق شده محافظت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرند در ادامه تصریح کرد: با تحمیل جنگ بر ایران از سوی دشمنان و با وجود کارشکنی‌های بنی‌صدر، دفاع مقدس مردم مسلمان و انقلابی ایران شکل گرفت و نیروهای جوان و شهادت‌طلب به جبهه‌ها شتافتند که پس از شکل‌گیری اتحاد و انسجام در میان نیروهای انقلابی و طرد نیروهای وابسته، حماسه‌ای مقدس شکل گرفت که نه تنها در تاریخ ایران اسلامی بلکه جهان بی‌‌سابقه بود.

وی گفت: حماسه دفاع مقدس برکات و دستاوردهای بی‌نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و جهاد و شهادت مردان با ایمان و مخلص این سرزمین، ستون‌های نظام اسلامی را مستحکم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرند، تحکیم قدرت بازدارندگی دفاعی، برخورداری از جایگاه برتر منطقه‌ای،حرکت به سمت فتح قله‌های بلند اقتدار علمی جهان، دستیابی به دانش و فناوری راهبردی روز، نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری در عـرصه معادلات و تحولات بین‌المللی را مصادیقی از دستاوردهای گران‌سنگ دفاع مقدس برشمرد.

وی تاکید کرد: تمسک ملل آزادیخواه و حق‌طلب به الگوی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در صحنه‌های ظلم‌ستیزی و سلطه‌گریزی، خوداتکایی و رفع نیازمندی‌های پیشرفت و تعالی کشور با تکیه بر ظرفیت‌های ملی و توانمندی‌های بومی از جمله اراده ملی مردم ایران بود که دشمن را به زانو درآورد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول