اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد‌

رژه 50 گروهان نمونه سپاه چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری از رژه 50 گروهان نمونه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرکرد مرکز این استان خبر داد.

رژه 50 گروهان نمونه سپاه چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‎های هفته دفاع مقدس در این استان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان، ایثارگران و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی از اهمیت بالایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس، هفته یادآوری رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم است چراکه این بزرگ‌مردان در حراست از کیان اسلامی و ناموس وطن از جان خود گذشتند.

عباسی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس به خوبی به جهان صادر شد و از همان زمان بود که ایران الگو مقاومت و پایداری برای همه آزادی‌خواهان و ملت‌های مسلمان جهان شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و شجاعت رزمندگان اسلام در این سال‌ها به عنوان الگوی جوانان مبارز در کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

عباسی با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در این استان، افزود: برای نمایش اقتدار و توان دفاعی جمهوری اسلامی در این نقطه از کشور در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و در همین راستا 50 گروهان نمونه از سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) در روز 31 شهریور مراسم رژه برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رژه یگان‌های محمول، گروهان‌های نمونه  ناجا، هلال احمر و ادوات موشکی از دیگر یگان‌های رژه رونده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع در روز 31 شهریور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول